Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

då var de bestämt

Featured Replies

Publicerat

Nu har Mamre bestämt sej för hund!.. de blidde en tysk!.. alla vårans Samme här på sidan har fått i uppdrag att plocka fram en hund till mej!.. en tik. å eftersom min älskade lilla fru inte vill ha in fler hundar än dom vi redan har så har vi löst de på ett väldigt bra sätt!..

våra två hundar är lite till åren kommna!.. Eros som jag använder för jakt å eftersök är drygt 8 år nu!.. han har max två år kvar innan jag kommer låta han gå i pansion!..

å tills dess skulle jag behöva ha en hund klar!.. så Samme letar fram en lämplig hund åt mej!.. hunden får bo hos honom med familj och han "kör" upp den åt mej för jakt å eftersök samt lydnad :P å så fort någon av våra nuvarande hundar lämnar in!.. kan jag ta hem hunden å börja jaga me den direkt!..

och som tack för den hjälpen så för han använda tiken i sin kennel för avel... B)

missar viserligen en massa viktig tid med hunden som valp, men samme bor inte allt för långt bort från mej, och har väldigt stort förtroende för han när de gäller hundar, har juh träffat hans hundar å dom e verkligen underbara djur!.. men en bra lydnad på..

så fortsättning följer..... :D

Mvh Mamre!...

Publicerat
Nu har Mamre bestämt sej för hund!.. de blidde en tysk!.. alla vårans Samme här på sidan har fått i uppdrag att plocka fram en hund till mej!.. en tik. å eftersom min älskade lilla fru inte vill ha in fler hundar än dom vi redan har så har vi löst de på ett väldigt bra sätt!..

våra två hundar är lite till åren kommna!.. Eros som jag använder för jakt å eftersök är drygt 8 år nu!.. han har max två år kvar innan jag kommer låta han gå i pansion!..

å tills dess skulle jag behöva ha en hund klar!.. så Samme letar fram en lämplig hund åt mej!.. hunden får bo hos honom med familj och han "kör" upp den åt mej för jakt å eftersök samt lydnad :P å så fort någon av våra nuvarande hundar lämnar in!.. kan jag ta hem hunden å börja jaga me den direkt!..

och som tack för den hjälpen så för han använda tiken i sin kennel för avel... B)

missar viserligen en massa viktig tid med hunden som valp, men samme bor inte allt för långt bort från mej, och har väldigt stort förtroende för han när de gäller hundar, har juh träffat hans hundar å dom e verkligen underbara djur!.. men en bra lydnad på..

så fortsättning följer..... :D

Mvh Mamre!...

Grattis gubbe!

:D

Publicerat

Grattis thomas :)

vad ska du jaga jaga med henne. endast gryt elelr allraund?

Publicerat

Mycket bra upplägg på det här Thomas. :(

Jag har också fullt förtroende för att Samme tar fram en bra tik åt dig, han kan det där. :D

Ska bli spännande att få se henne fräsa runt i den där ytterst tråkiga terrängen ni har att jaga på......... :);):)

Publicerat
  • Författare
Grattis thomas :)

vad ska du jaga jaga med henne. endast gryt elelr allraund?

den ska göra allt e de tänkt..... utom gryt. vill inte ha de med .... kortdrivade på rådjur och ställande samt eftersök är de som är viktigast!...

MVh

Publicerat
  • Författare
Ska bli spännande att få se henne fräsa runt i den där ytterst tråkiga terrängen ni har att jaga på......... :);):)

visst var markerna tråkiga!.. :(

MVh

Publicerat
visst var markerna tråkiga!.. :)

MVh

Mycket.... :)

Publicerat
den ska göra allt e de tänkt..... utom gryt. vill inte ha de med .... kortdrivade på rådjur och ställande samt eftersök är de som är viktigast!...

MVh

okej.. får sde hur det går frammåt och skit jakt på er :):)

Publicerat

nå si si, får gratulera till ett bra hundrasval. :) Bra upplägg och schysst av samme att hjälpa till tycker jag! Är ju en del jobb trots allt med dessa små liv. :)

Publicerat
  • Författare
nå si si, får gratulera till ett bra hundrasval. :D Bra upplägg och schysst av samme att hjälpa till tycker jag! Är ju en del jobb trots allt med dessa små liv. :)

jepps!.. de uppskattas verkligen att han ställer upp och hjälper till.. annars hadde de blivit problem, då hadde det inteblivit en valp förns Eros eller Missty e borta, och där i från jobba upp en hund skulle göra att jag inte kan hålla på med eftersöken som jag tycker så mycket om!..

så all heder åt samme!.. :D

MVh

Publicerat

Samme är en hedersprick uti fingerspetsarna han. :D

Publicerat

Thomas , Thomas vad har du gjort?????????? Suckar av förtvivlan. En TJT hemska tanke :D

Publicerat

samme är en heders prick han.. hoppas att han och jag kan komma lika brra överäns :D