Publicerat Juli 26, 200817 yr http://www.huntersfriend.com/2008-Alpine-S...bow-package.htm är den inte fin?
Publicerat Juli 26, 200817 yr haha, stabben ser ju ut som något man kan stoppa batterier i, klart det är ju en tjejbåge
Publicerat Juli 26, 200817 yr haha, stabben ser ju ut som något man kan stoppa batterier i, klart det är ju en tjejbåge
Publicerat Juli 29, 200817 yr Inte så nu, annars slår han er med handväskan ! japp och jag lägger i 300st blykulor om 350grs samme
Publicerat Augusti 2, 200817 yr hejk, jag kan berätta en rolig händelse som hände när JS, crowfear var här o skjöt lite båge, jag vet inte vad det vart men roligt tyckte jag det var i alla fall det började vid första stationen när kråkan fick till ett prakt skott som gick ca: 1,5 m det kan ju hända vemsom hellst att man tappar pilen men det upprepade sig flera gånger så då kallade jag honom för "fjutten " man kan ju inte träffa når om man inte står framme vid vilt/tavlan och jag undrar vilken fart det var på pilen skönt att få ge i gen lite samme
Publicerat Augusti 2, 200817 yr hejk,jag kan berätta en rolig händelse som hände när JS, crowfear var här o skjöt lite båge, jag vet inte vad det vart men roligt tyckte jag det var i alla fall det började vid första stationen när kråkan fick till ett prakt skott som gick ca: 1,5 m det kan ju hända vemsom hellst att man tappar pilen men det upprepade sig flera gånger så då kallade jag honom för "fjutten " man kan ju inte träffa når om man inte står framme vid vilt/tavlan och jag undrar vilken fart det var på pilen skönt att få ge i gen lite samme det måste han ha "glömt" att berätta för mig
Publicerat Augusti 4, 200817 yr hejk,jag kan berätta en rolig händelse som hände när JS, crowfear var här o skjöt lite båge, jag vet inte vad det vart men roligt tyckte jag det var i alla fall det började vid första stationen när kråkan fick till ett prakt skott som gick ca: 1,5 m det kan ju hända vemsom hellst att man tappar pilen men det upprepade sig flera gånger så då kallade jag honom för "fjutten " man kan ju inte träffa når om man inte står framme vid vilt/tavlan och jag undrar vilken fart det var på pilen skönt att få ge i gen lite samme .... "fjutten"... ....