Publicerat Juli 27, 200817 yr Nu är den gammla 6,5an på väg ut ur vapengarderoben och på väg in är det här: Ruger M77 Hawkeye 223 Burris Fullfield II 3-9 x 40 Harris Bipod 9"-13" solid mount Black
Publicerat Juli 27, 200817 yr Nu är den gammla 6,5an på väg ut ur vapengarderoben och på väg in är det här:Ruger M77 Hawkeye 223 Burris Fullfield II 3-9 x 40 Harris Bipod 9"-13" solid mount Black Hej ! Spännande. Kan du inte motivera kikarsiktes valet ? Känns som lite högre förstoring skulle sitta som en smäck på 223:an med benstöd ?? eller ??
Publicerat Juli 27, 200817 yr Författare Ja. Kanske skulle man ha lite större förstoring men jag är inget "fan" av mega feta as kikare. Jag upplever att jag inte skjuter bättre, det bara känns skakigt och ostadigt. Det är ju inte alltid som benstöden sitter på.
Publicerat Juli 28, 200817 yr Författare Angående bipoden kanske jag skulle ta den kortare varianten 6"-9", då det mest blir liggande skytte. Eller vad tror ni?