Publicerat Augusti 16, 200520 yr Så har jag hittat hit efter ett tips från cchunter, och fann en massa bekanta namn, det var ju kul! Vet inte varför jag inte hittat hit tidigare, till och med Hipshot är här ser jag. För er som inte känner mig kan jag tala om att jag är en Göteborgare på 40 år, jobbar som konsult och som forskare och universitetslärare inom beteendevetenskap, med små utvikningar inom bland annat vetenskapsteori. Jagar allt jag kommer åt, mest fågel och rådjur men tack vare goda vänner så har jag fått möjlighet att prova på lite av varje i jaktväg runt om i landet. Jag är på lite olika forum och alltid med namnet Marterius, senaste tiden främst på Accuratereloading. Hälsningar, Martin
Publicerat Augusti 17, 200520 yr Tjooo på dig. Härligt du hittat hit tillslut. Undrade faktiskt vad som hänt med dig.
Publicerat Augusti 17, 200520 yr Tjena Marterius och välkommen! Vart det någon bock då? Jag lyckades mula en hel ringduva i morse, skandalmorgon! Mvh!
Publicerat Augusti 18, 200520 yr Tack för det vänliga mottagandet! Jodå Hipshot, blev en duva för mig med, och på kvällen så bommade jag en räv. Föga hedersamt. > Hälsningar, Martin
Publicerat Augusti 18, 200520 yr Kul liten bild du fixat, från Skåne? Bokedal eller vad det nu hette? Tycker mej känna igen träden.. Mvh!
Publicerat Augusti 19, 200520 yr Kul liten bild du fixat, från Skåne? Bokedal eller vad det nu hette? Tycker mej känna igen träden..Mvh! Japp, Skåne nu senast i mellandagarna. Gillar bilden för jag ser nästan mager ut på den! : Sedan måste ju just du uppskatta att jag var väldigt prydlig just den dagen! ;D Hälsningar, Martin 8)
Publicerat Augusti 19, 200520 yr Nja det vet jag inte.. oroar mej lite faktiskt för att du och Roger inte har råd med hela byxor men den oron kommer jag nog att få ha resten av livet. Såg inte att du hade kortbyxorna..inte Roger heller, dagen efter? För dåligt väder eller?? Rädda för att frysa om knäna?? Konstiga jaktbyxor som inte fixar alla väder...*förvirrad* Mvh!