Publicerat Juli 28, 200818 yr Många har ju presenterat sig här, så varför inte jag också! Är nu en 36 åring som är (född &) uppvuxen 1.5 mil norr om Umeå. Skaffade jägarexamen 1986 men var ju med på jakter långt innan även om jag inte bar bössa. Licensen fick jag ett år för tidigt då jag tävlade mycket på jaktstigar och "målsman" inte alltid kunde vara med. Min första pilbåge skaffade jag 1989 och året efter så gjorde jag min första bågjaktsresa, ända till Finland! Sedan dess har jag varit på ett antal resor, flera med ristop här på forumet. 2003 fick jag för mig att flytta söderut, till Göteborg. Så jag flyttade från 5 månaders jakt till knappt 1 veckas jakt/år, gissa om jag börjar få abstinens när det närmar sensommar/höst! I mars skaffade jag mig min första "egna" hund: En gråhundstik vid namn Norma. Hon ska få följa med på älgjakten i höst hade jag tänkt. Namnet fick jag ju från Marilyn Monroe's riktiga namn! Eller var det ifrån amunitionen...?? Jag har ju redan hunnit komma med några inlägg på forumet och det verkar finnas en hel del trevligt folk här! /Micke
Publicerat Juli 28, 200818 yr så bra då du gjorde slag i sak å presenterade dej!.. ..... du är så välkommen så hit till forumet!.. även fast du var sen med din press!.. ... Mvh Mamre!....