Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Halleluja!!!

Featured Replies

Publicerat

Har sällan blivit så glad av att se detta! (livebild hemifrån)

post-296-1217323958_thumb.jpg

Thank you, Thorn! :P;):D

Publicerat

Lyckliga du

Jag vill också ha

Publicerat

Ja tack.. hade inte suttit helt fel nu :P

Publicerat

eehhh...nu förstår jag inte... :P

Vad har du fått för någe ?

Publicerat
  • Författare
Vad har du fått för någe ?

Regn :P

Publicerat
Regn ;)

Du har nog fan en rejäl härdsmälta i det utrymme som hjärnan skulle ha funnits. :P

Publicerat
Du har nog fan en rejäl härdsmälta i det utrymme som hjärnan skulle ha funnits. :P

;):D jag måste nog hålla med föregående talare,, även om jag ibland åxå vill ha regn.

Publicerat
  • Författare

Här är en ny live-bild. Satan va fort det gick! :P

post-296-1217331102_thumb.jpg

Publicerat

Efter regn kommer sol tack gode gud!

Vem f..n vill ha regn :lol:

Om jag inte minns fel så regnade det precis hela hösten och det mesta av vintern liksom ett antal vintrar före denna......därför har jag köpt mig en rostfri 22Hornet med laminatkolv :lol:

Less nu :)

/Micke

Publicerat
Regn :D

Ahhh!! :D

Då förstår jag! :)

Ja, regn vill jag också ha, en rejäl skvätt varje natt helst nu, fan, som markägare sitter man ju och tuggar på naglarna varje år när skogen är full av polacker som ska plocka bär...dom tokjävlarna gör ju upp eld hursomhelst i skogen när dom ska laga mat eller va fasen dom nu gör... :lol::lol:

Känns ju fint när skogen är kruttorr... :)

Publicerat

okej.. det har man nyass haft här uppe till fjäls :D

Publicerat

Vi hade igentligen sketflax för vi sådde gräs på framsidan igår förmiddag och vips så kom det lite regn. :D Inte nog med det så kände jag mig lite seg å trött i kroppen efter allt arbete på tomten och vips så kom det en sån där riktigt svettig värmebölja så jag var tvungen att sätta mig ner och ta mig en öl i solen. ;)

Fram emot 6-7 tiden så kom det ytterligare med regn, den här gången höll det på i flera timmar så att matjorden blev rejält mättad.

Hade det inte varit för att jag gått ur Svenska kyrkan så hade jag trott att han där uppe tyckte om mig av nån udda anledning. :D

Mvh. Farmer-Bob, som måste in till KBA och jobba hela dagen bara för att nått pucko måste ha en specialbyggd pulpit på sin jävla båt. B)

Publicerat
  • Författare
Mvh. Farmer-Bob, som måste in till KBA och jobba hela dagen bara för att nått pucko måste ha en specialbyggd pulpit på sin jävla båt. ;)

Visst vore livet enklare utan kunder? :D

Publicerat
Visst vore livet enklare utan kunder? B)

Jo, helt klart men nu e det löst alá "K.U.N.R.I.F." eller hur var det? :P

Publicerat
  • Författare

Nästan - KUMRIF :P

Publicerat
Efter regn kommer sol tack gode gud!

Vem f..n vill ha regn :P

Om jag inte minns fel så regnade det precis hela hösten och det mesta av vintern liksom ett antal vintrar före denna......därför har jag köpt mig en rostfri 22Hornet med laminatkolv B)

Less nu :P

/Micke

Jag är i samma läge men det blev en 223 rem. Ruger Allweather. :D:P

Publicerat
Jag är i samma läge men det blev en 223 rem. Ruger Allweather. :D:)

:D även jag har en Ruger.

"Ruger när vädret bestämmer åt dig"

/Micke

Publicerat

Skulle verkligen vilja ha en hel del regn nu. Har haft över 30 grader här nu i 2 veckor. Satans varmt när man sliter med en helrenovering av badrummet. Beträffande allväders stockar o rostfria bössor ; Bli inne för fan om det regnar. jag gör det iaf :)

Publicerat

Det finns inget dåligt väder, bara endel mesiga jägare. :):D:D

Publicerat
Skulle verkligen vilja ha en hel del regn nu. Har haft över 30 grader här nu i 2 veckor. Satans varmt när man sliter med en helrenovering av badrummet. Beträffande allväders stockar o rostfria bössor ; Bli inne för fan om det regnar. jag gör det iaf :D

Det blir mycket pilsner som rinner genom strypen i den värmen förstår jag och då blir det väl inte så mycket gjort för det är ju olidligt att jobba i sådan värme. B);)B)B)

Publicerat
Beträffande allväders stockar o rostfria bössor ; Bli inne för fan om det regnar. jag gör det iaf B)

Får lite svårt att förklara för min arbetsgivare varför jag inte kan jobba när det regnar ;)

/Micke

Publicerat
Jag är i samma läge men det blev en 223 rem. Ruger Allweather. B):huh:

vafan e de för bössor ni köper. Jag är väldigt sparsam med vapenvård och ändå är det inte nån rost att tala om på Sauern (blånerat o trä) fastän den hänger med i ur o skur. :P