Publicerat Juli 29, 200817 yr Testar att sätta in bild. Vad tror ni , duger det eller föredras små bilder som blir större när man klickar på den. Iså fall hur gör jag?
Publicerat Juli 29, 200817 yr fin bild Gäddan.. du behöver inte göra nått bara lägga in bilderna under 500K.. dom blir större när man dubbelklicar på dom
Publicerat Juli 29, 200817 yr Testar att sätta in bild. Vad tror ni , duger det eller föredras små bilder som blir större när man klickar på den. Iså fall hur gör jag? ser ut att bli fint med hjortron iår
Publicerat Juli 29, 200817 yr Vad tror ni , duger det eller föredras små bilder som blir större när man klickar på den. Iså fall hur gör jag? Satan vad hjortron!
Publicerat Juli 29, 200817 yr Författare Jo det finns ordentligt med hjortron, har hört att det kan vara ganska lokalt. Men där jag plockar är ett ganska säkert ställe.
Publicerat Juli 30, 200817 yr Jo det finns ordentligt med hjortron, har hört att det kan vara ganska lokalt. Men där jag plockar är ett ganska säkert ställe. Kan Du visa mig var???
Publicerat Juli 30, 200817 yr Författare Kan Du visa mig var??? Javisst du är välkommen! Men det kanske måste bli med ögonbindel
Publicerat Juli 30, 200817 yr Författare fin bild Gäddan..du behöver inte göra nått bara lägga in bilderna under 500K.. dom blir större när man dubbelklicar på dom Tack ska du ha.
Publicerat Juli 30, 200817 yr Javisst du är välkommen! Men det kanske måste bli med ögonbindel Tack! Haha!