Publicerat Juli 30, 200818 yr Vill bara skicka en vänlig tanke till våra tjejer på licensavdelningen i Eksjö. Skickade in tre ansökningar den 16/7, igår ringde en trevlig kvinna därifrån o undrade var orginallicenserna fanns. Borta sa jag, slarv av far tyvärr, ok då vet jag var svaret, idag kom dom som ett brev på posten. Ibland fungerar det som man tänkt. Tack.
Publicerat Juli 30, 200818 yr Vill bara skicka en vänlig tanke till våra tjejer på licensavdelningen i Eksjö.Skickade in tre ansökningar den 16/7, igår ringde en trevlig kvinna därifrån o undrade var orginallicenserna fanns. Borta sa jag, slarv av far tyvärr, ok då vet jag var svaret, idag kom dom som ett brev på posten. Ibland fungerar det som man tänkt. Tack. kul att man kan bli possitivt överaskad också
Publicerat Juli 30, 200818 yr Om jag inte minns fel så var det rätt smidiga i den regionen... Iofs.. ska inte klaga på dem här heller. De har hjälpt mig två gånger med att fixa vapenpass på ett par timmar.. då jag som vanligt glömt sånt eller insåg att hustrun tvättat passet.. :/