Publicerat Juli 31, 200817 yr Kanke bäst att presentera sig nu,är rädd att det kommer att komma en hel del kommentarer och inlägg från detta tangentbord... Född väldigt tidigt sextiotal i norra Västmanland,där jag fortfarande huserar och har hemmamarkerna belägna.Kommer inte ihåg när jag inte jagade,har helt enkelt fötts in i "elitskaran" och hade väl egentligen inget val med nästan bara jägare i bekantskapen... Jagar det mesta....så fort det finns tid till det.Verkar även som kommunjägare där jag bor och försöker minska på duvor och kajor m.m Har alltid haft hundar runt mig genom livet och just nu rumsterar en Lusernerstövare och en tyskterrier runt i huset ivrigt väntandes på släpptider.Som synes kanske ändå rävjakten,på alla tänkbara vis, ligger mig varmast om hjärtat för tillfället.Men sådant ändras med jämna mellanrum hos mig.Nya utmaningar är alltid kul Fiske är även det ett stort intresse även om jakten tar mer och mer av den lediga tiden i anspråk ju äldre,och klokare?, jag blir...
Publicerat Augusti 1, 200817 yr Kanke bäst att presentera sig nu,är rädd att det kommer att komma en hel del kommentarer och inlägg från detta tangentbord...Född väldigt tidigt sextiotal i norra Västmanland,där jag fortfarande huserar och har hemmamarkerna belägna.Kommer inte ihåg när jag inte jagade,har helt enkelt fötts in i "elitskaran" och hade väl egentligen inget val med nästan bara jägare i bekantskapen... Jagar det mesta....så fort det finns tid till det.Verkar även som kommunjägare där jag bor och försöker minska på duvor och kajor m.m Har alltid haft hundar runt mig genom livet och just nu rumsterar en Lusernerstövare och en tyskterrier runt i huset ivrigt väntandes på släpptider.Som synes kanske ändå rävjakten,på alla tänkbara vis, ligger mig varmast om hjärtat för tillfället.Men sådant ändras med jämna mellanrum hos mig.Nya utmaningar är alltid kul Fiske är även det ett stort intresse även om jakten tar mer och mer av den lediga tiden i anspråk ju äldre,och klokare?, jag blir... Välkommen på sej!.. hoppas du kommer att trivas!.. MVh Mamre!...
Publicerat Augusti 1, 200817 yr Kanke bäst att presentera sig nu,är rädd att det kommer att komma en hel del kommentarer och inlägg från detta tangentbord...Född väldigt tidigt sextiotal i norra Västmanland,där jag fortfarande huserar och har hemmamarkerna belägna.Kommer inte ihåg när jag inte jagade,har helt enkelt fötts in i "elitskaran" och hade väl egentligen inget val med nästan bara jägare i bekantskapen... Jagar det mesta....så fort det finns tid till det.Verkar även som kommunjägare där jag bor och försöker minska på duvor och kajor m.m Har alltid haft hundar runt mig genom livet och just nu rumsterar en Lusernerstövare och en tyskterrier runt i huset ivrigt väntandes på släpptider.Som synes kanske ändå rävjakten,på alla tänkbara vis, ligger mig varmast om hjärtat för tillfället.Men sådant ändras med jämna mellanrum hos mig.Nya utmaningar är alltid kul Fiske är även det ett stort intresse även om jakten tar mer och mer av den lediga tiden i anspråk ju äldre,och klokare?, jag blir... Hej och välkommen hit vart i norra västmanland holer du till då?? själv holer man till en bit in i västra uppland