Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Liggande Vapenskåp

Featured Replies

Publicerat

Har letat länge efter ett vapenskåp som är byggt för liggande förvaring. Har för mig att jag sett ett som var byggt så det såg ut nästan som en byrå med utdragbara lådor för vapenförvaring.

Några tips var jag kan hitta något sådant, och nej det funkar inte att lägga ett vanligt skåp. Det är främst det estetiska jag är ute efter. Att ha ett skåp som inte ser ut som ett skåp om ni förstår.

Publicerat
Har letat länge efter ett vapenskåp som är byggt för liggande förvaring. Har för mig att jag sett ett som var byggt så det såh ut nästan som en byrå med utdragbara lådor för vapenförvaring.

Några tips var jag kan hitta något sådant, och nej det funkar inte att lägga ett vanligt skåp. Det är främs det estetiska jag är ute efter. Att ha ett skåp som inte ser ut som ett skåp om ni förstår.

Jag såg det skåpet i en vapentidning som jag har här hemma. Jag ska försöka avsätta nån timme och leta (det är en jääkla massa tidningar), det stod nämligen vilka som tillverkade det där. Återkommer när jag kollat.

Publicerat

Mikael Tham har ett liggande skåp fast monterat i sin Pick-Up.

Publicerat
  • Författare
Jag såg det skåpet i en vapentidning som jag har här hemma. Jag ska försöka avsätta nån timme och leta (det är en jääkla massa tidningar), det stod nämligen vilka som tillverkade det där. Återkommer när jag kollat.

Kanon

Publicerat
  • Författare
Mikael Tham har ett liggande skåp fast monterat i sin Pick-Up.

Okey? Vad är det för skåp och hur får man tag på ett sådant?

Publicerat

Det går inte att ta ett litet garderobsskåp o lägga ner,, det är ju en utdragslåda på dom så man ställer vapnen i,,

Kommer inte ihåog vem som säljer dom, plats för två vapen har jag för mig,