Publicerat Augusti 1, 200817 yr Har letat länge efter ett vapenskåp som är byggt för liggande förvaring. Har för mig att jag sett ett som var byggt så det såg ut nästan som en byrå med utdragbara lådor för vapenförvaring. Några tips var jag kan hitta något sådant, och nej det funkar inte att lägga ett vanligt skåp. Det är främst det estetiska jag är ute efter. Att ha ett skåp som inte ser ut som ett skåp om ni förstår.
Publicerat Augusti 1, 200817 yr Har letat länge efter ett vapenskåp som är byggt för liggande förvaring. Har för mig att jag sett ett som var byggt så det såh ut nästan som en byrå med utdragbara lådor för vapenförvaring.Några tips var jag kan hitta något sådant, och nej det funkar inte att lägga ett vanligt skåp. Det är främs det estetiska jag är ute efter. Att ha ett skåp som inte ser ut som ett skåp om ni förstår. Jag såg det skåpet i en vapentidning som jag har här hemma. Jag ska försöka avsätta nån timme och leta (det är en jääkla massa tidningar), det stod nämligen vilka som tillverkade det där. Återkommer när jag kollat.
Publicerat Augusti 4, 200817 yr Författare Jag såg det skåpet i en vapentidning som jag har här hemma. Jag ska försöka avsätta nån timme och leta (det är en jääkla massa tidningar), det stod nämligen vilka som tillverkade det där. Återkommer när jag kollat. Kanon
Publicerat Augusti 4, 200817 yr Författare Mikael Tham har ett liggande skåp fast monterat i sin Pick-Up. Okey? Vad är det för skåp och hur får man tag på ett sådant?
Publicerat Augusti 4, 200817 yr Det går inte att ta ett litet garderobsskåp o lägga ner,, det är ju en utdragslåda på dom så man ställer vapnen i,, Kommer inte ihåog vem som säljer dom, plats för två vapen har jag för mig,