Publicerat Augusti 5, 200817 yr Såg någonstans ritningar på en skjutstege. Men hittar inte den sidan. Någon som vet var jag kan hitta dylika ritningar??
Publicerat Augusti 6, 200817 yr Såg någonstans ritningar på en skjutstege.Men hittar inte den sidan. Någon som vet var jag kan hitta dylika ritningar?? Här är ritning på ett fristående men det kan man ju enkelt plocka bort. Scrolla ned en bit på sidan för först är det ett vanligt torn. Stegtornet
Publicerat Augusti 7, 200817 yr Har en kompis som har ritning på ett kanontorn,, lätt o flytta på,, enkelt att bygga o kanon att sitta i!! ska se om jag kan "sno" ritningen hahaha
Publicerat Augusti 8, 200817 yr Författare Har en kompis som har ritning på ett kanontorn,, lätt o flytta på,, enkelt att bygga o kanon att sitta i!! ska se om jag kan "sno" ritningen hahaha Säg till när stölden är genomförd
Publicerat Augusti 9, 200817 yr Här är ritning på ett fristående men det kan man ju enkelt plocka bort.Scrolla ned en bit på sidan för först är det ett vanligt torn. Stegtornet Gjorde skjutstege för nått år sedan, gjorde bara själva stegen i tryckat virke som jag lutade mot en grövre tall. funkar bra.
Publicerat Augusti 9, 200817 yr Byggde en sådan här... http://www.treelounge.com/ ... kan rekommenderas,en del jobb dock
Publicerat Augusti 10, 200817 yr Byggde en sådan här... http://www.treelounge.com/ ... kan rekommenderas,en del jobb dock Du har inte någon bild på ditt alster. Och vad gjorde du din av ?
Publicerat Augusti 11, 200817 yr Du har inte någon bild på ditt alster. Och vad gjorde du din av ? Svetsade,nåja,lät svetsa ihop lite vanliga fyrkantsrör och sydde en "sits" och.... voila!!! Svårast var dock måtten att räkna fram ungefär från fotona på hemsidan. totalvikt inkl. "fotpallen" 10,8kg men då är den gjord så vek jag tordes....sviktar något om man rör sig lite för mycket i den,lite oroande ibland tio meter upp.... annars helt ok. suveräna skjutvinklar bilder å bilder... måste erkänna att jag inte är ngt snille på datorer och dig.kameror kollar få se om det går.
Publicerat Augusti 14, 200817 yr Här är ritning på ett fristående men det kan man ju enkelt plocka bort.Scrolla ned en bit på sidan för först är det ett vanligt torn. Stegtornet Jag har byggt två av den typen. Det var en ritning i Svenskjakt för ca två år sedan. Dom fukar kanonbra med den lilla förbättringen att man lägger en bräda mellan de sneda benen där kryset är fäst i nedekant. Det blir då MYCKET lättare att Resa och att justera när man kan lyfta båda benen.