Publicerat Augusti 6, 200818 yr Fick för ett tag sedan en fråga på hur mitt ASAT gömsle egentligen såg ut i skogen. Personen som undrade tyckte det såg så ljust ut att det skulle lysa upp hela skogen + att det var otroligt att det verkade funka även mitt ute på ett fält/hygge. Gömslet har 8 fönster + 1 i taket för kråkjägaren + 2 kameragluggar. Nu har jag fotat lite och ni kan se resultatet nedan:
Publicerat Augusti 6, 200818 yr Det ser jättefint ut! Vart köpte du det och hur mycket kostade det? //Roggman66
Publicerat Augusti 6, 200818 yr Författare Det ser jättefint ut! Vart köpte du det och hur mycket kostade det?//Roggman66 Det köpte jag hos http://www.bagjaktskatalogen.se Priset var 2995:- Storlek på gömslet (kopierat från hans sida): Höjd: 172 cm Golvyta: 147 cm x 147 cm Max vidd: 190 cm x 190 cm Ihopfälld: 111 cm lång och 25 cm i diameter Vikt: ca 10 kg (med väska som bärs som en ryggsäck) Yttertyg: Tyst, 'no shine' poly/cotton Antal personer: 2-3 (beroende på jaktform)