Publicerat Augusti 6, 200817 yr Hej alla jägarvänner! Jag är en ung man född 1971. Som jägare är jag helt färsk, min jägarexamen är daterad 070602. Jag har flängt runt lite i skandinavien i jobbet och har efter att ha fått mig fru och 3 barn under 8 år i Norge flyttat hem till Värmland igen. Jag har varken jägare eller jaktmark i släkten så det har dröjt 20 år efter att intresset väcktes till jag fick tummen ur och tog examen. Jag försöker hålla min jaktbudget i strama tyglar då det kan vara svårt att hitta utrymme för pappas leksaker i familjeekonomin, därför har jag inga häftiga bössor eller Zeisskikare i skåpet men det funkar fint ändå. Jag hänger med på all jakt där möjlighet ges, jag har inte hunnit snöa in på någon speciell jaktform än, allt är kul! EDIT: Jag har ett arrende i Töcksfors och hänger med på utbildningejakterna vid Jägartorpet i Storfors och I2skogen så länge jag räknas till målgruppen.
Publicerat Augusti 6, 200817 yr Hej alla jägarvänner! Jag är en ung man född 1971. Som jägare är jag helt färsk, min jägarexamen är daterad 070602. Jag har flängt runt lite i skandinavien i jobbet och har efter att ha fått mig fru och 3 barn under 8 år i Norge flyttat hem till Värmland igen. Jag har varken jägare eller jaktmark i släkten så det har dröjt 20 år efter att intresset väcktes till jag fick tummen ur och tog examen. Jag försöker hålla min jaktbudget i strama tyglar då det kan vara svårt att hitta utrymme för pappas leksaker i familjeekonomin, därför har jag inga häftiga bössor eller Zeisskikare i skåpet men det funkar fint ändå. Jag hänger med på all jakt där möjlighet ges, jag har inte hunnit snöa in på någon speciell jaktform än, allt är kul! Välkommen hit Markus
Publicerat Augusti 7, 200817 yr Författare Tack ska ni ha gubbar! ErX Oviken ligger inte det mitt i svartaste Jämtland? Där man skjuter älg under björnjakten
Publicerat Augusti 7, 200817 yr Tack ska ni ha gubbar! ErX Oviken ligger inte det mitt i svartaste Jämtland? Där man skjuter älg under björnjakten Stämmer alldeles korrekt!
Publicerat September 10, 200817 yr Välkommen! Jag kan garantera att du blir väl omhändertagen här. Jag är också färsk och har fått oerhört mycket hjälp och råd på jaktsnack. Än en gång, välkommen!
Publicerat September 10, 200817 yr Välkommen hit, Kul o se flera som är födda det eminent året -71. En mycket fin årgång
Publicerat September 10, 200817 yr Välkommen hit, Kul o se flera som är födda det eminent året -71. En mycket fin årgång Skurebo.. Markus är mer som mjölk än som vin, men ändå
Publicerat September 10, 200817 yr Författare Skurebo.. Markus är mer som mjölk än som vin, men ändå Kaptenkrok är en de lata 80talisterna och följaktligen inte helt torr bakom öronen. Annars är det ju trevligt med ett så varmt välkomnande Tack allihop