Publicerat Augusti 7, 200817 yr Är det någon som har erfarenheter av denna fabriksladdade patron. Går den att jämföra med Normas jaktmatch i kvalité eller är den sämre? Kartongen med 20 smällar i betalade jag 160kr för.. vilket ju är helt OK för att vara fabriksladdat tycker jag. //Ola
Publicerat Augusti 8, 200817 yr Samma kvalitet som jaktmatch är det förmodligen inte, med tanke på priset, men de verkar kunna skjuta hyffsat iaf. Var o sköt med såna i LTRen häromdagen. På 200-metersbanan så hamnade jag runt fyra cm. Detta var ju dock i 308 win, inte 30-06! Mvh
Publicerat Augusti 8, 200817 yr Författare Samma kvalitet som jaktmatch är det förmodligen inte, med tanke på priset, men de verkar kunna skjuta hyffsat iaf. Var o sköt med såna i LTRen häromdagen. På 200-metersbanan så hamnade jag runt fyra cm. Detta var ju dock i 308 win, inte 30-06!Mvh Klart godkänt för det jag ska använda dem til med andra ord, sen om det går med 30-06 och i min SPS vette katten. Men det låter ju OK iaf.