Publicerat Augusti 9, 200817 yr Har hittat en väst som jag tycker ser ok ut. (på bild iaf). Ska tydligen finnas någon i detta avlånga land som man kan beställa igenom. Någon som vet någonting om det?. Sidan som jag hittat den på är www.hundshutzweste.com MvH
Publicerat September 10, 200817 yr Har hittat en väst som jag tycker ser ok ut. (på bild iaf). Ska tydligen finnas någon i detta avlånga land som man kan beställa igenom.Någon som vet någonting om det?. Sidan som jag hittat den på är www.hundshutzweste.com MvH Jag får inte länken att fungera, men jag har en längre tid funderat på en sån till min Beagle. Finns det några erfarenheter av skyddsvästar här på forumet?
Publicerat September 29, 200817 yr har en väst från vildsvingsbutiken till salu! aldrig använd pga att den är för stor till min tysk! storlek S är det! www.vildsvin.se västen känns helt okej! om är säkert ett väldigt bra skydd när den sitter som den skall! färgen är orange! PM om det är intressant!
Publicerat September 30, 200817 yr har en väst från vildsvingsbutiken till salu! aldrig använd pga att den är för stor till min tysk! storlek S är det! www.vildsvin.se västen känns helt okej! om är säkert ett väldigt bra skydd när den sitter som den skall! färgen är orange! PM om det är intressant! Du har PM
Publicerat December 27, 200817 yr Varför väst? Om hunden går på grisarna så hårt att den behöver väst borde man nog fundra på om man ska ha den till vildsvinsjakt.
Publicerat Januari 4, 200917 yr Varför väst? Om hunden går på grisarna så hårt att den behöver väst borde man nog fundra på om man ska ha den till vildsvinsjakt. Varför bilbälte? om du krockar skulle du inte ha åkt ut i bilen. Olyckor händer och då är det bra med alla skydd man kan ha.
Publicerat Januari 4, 200917 yr jag kör alltid med skydd nuförtiden.....och det har räddat hunden och hundar många gånger om....
Publicerat Januari 5, 200917 yr hej, tror JoF testade tre olika västar för något nummer sedan, kanske ka ge ngt.
Publicerat Januari 5, 200917 yr jag skulle nog köra med en väst från: www.hundskydd.se vet väldigt många som kör med den och dom är välgigt nöjda. finns nu med "varg skydd" /Robert
Publicerat Januari 8, 200917 yr Varför väst? Om hunden går på grisarna så hårt att den behöver väst borde man nog fundra på om man ska ha den till vildsvinsjakt. Konstig inställning????
Publicerat Januari 8, 200917 yr Har hittat en väst som jag tycker ser ok ut. (på bild iaf). Ska tydligen finnas någon i detta avlånga land som man kan beställa igenom.Någon som vet någonting om det?. Sidan som jag hittat den på är www.hundshutzweste.com MvH Hej. Jag har västen från vildsvinsbutiken,den funkar bra men jag skulle nog googla på amerikanska sidor å satsa på riktig kevlar väst,nylon västarna är inte särskilt smidiga,något stela på något sätt. Mv.Mathias
Publicerat Februari 22, 200917 yr Tja! Har för mig att jag såg på Svenska Jägarförbundets hemsida väst för varg och vildsvin, där det var massa taggar på ryggen. Men nu hittar jag den inte. Har på tok för mycket varg alldeles för nära... // S