Publicerat Augusti 9, 200817 yr Vill bara meddela att jag idag klarade högviltsprovet!! Fyller 18 på torsdag och på måndag ska jag nog lämna in papperen för Rugern!
Publicerat Augusti 9, 200817 yr En tackar och bockar så hjärtligt! Det blir en 30-06! Grattis, och bra val av kaliber =)
Publicerat Augusti 9, 200817 yr Författare Grattis, och bra val av kaliber =) Tackar tackar! Ja, jag tycker det är en bra kaliber! Funkar till det mesta
Publicerat Augusti 9, 200817 yr Tackar tackar! Ja, jag tycker det är en bra kaliber! Funkar till det mesta Helt klart, allt går med rätt kula och laddning. Finns hur mycket som helst att tillgå i kulväg och massor att läsa om kalibern överallt =)
Publicerat Augusti 10, 200817 yr GRATTIS..välkommen in i jakten vilda värd klarade själv högvilts provet för ett par år sen bra val av kaliber nu när du får jaga björn/ älg
Publicerat Augusti 10, 200817 yr GRATTIS..välkommen in i jakten vilda värd klarade själv högvilts provet för ett par år sen bra val av kaliber nu när du får jaga björn/ älg Stort grattis!
Publicerat Augusti 10, 200817 yr En tackar och bockar så hjärtligt! Det blir en 30-06! Grattis och bra val av kaliber