Publicerat Augusti 10, 200817 yr Var kan man få tag på en magasinbox till en Remington? Har en short action (titan) där patronerna måste vara löjjeväckande korta för att gå ned i magasinet. Har sett att det finns varianter som är 0,3" längre men var kan man köpa dessa? / Johan
Publicerat September 28, 200817 yr Var kan man få tag på en magasinbox till en Remington? Har en short action (titan) där patronerna måste vara löjjeväckande korta för att gå ned i magasinet. Har sett att det finns varianter som är 0,3" längre men var kan man köpa dessa?/ Johan Är urtaget i lådan längre än magasinboxen? Vilken patron är bössan kamrad för? Mvh Anders Hj
Publicerat Juni 19, 200916 yr Är urtaget i lådan längre än magasinboxen?Vilken patron är bössan kamrad för? Mvh Anders Hj ? ? Mvh Anders Hj
Publicerat Juni 20, 200916 yr Författare Är urtaget i lådan längre än magasinboxen?Vilken patron är bössan kamrad för? Mvh Anders Hj Hej! Bössan är i 7mm-08. Jag har fått tag på magasinboxar som är så pass långa att man kan använda även dom långa fina kulorna med högt BC. Dock kräver dessa lite fräsjobb av smed. Då jag har gjort en "extreem makeover" av min vapengarderob så ligger detta till sig i väntan på tid. MVH / Johan