Publicerat Augusti 11, 200817 yr Hej på er! Hittade in till er sida på tur då jag var ut o surfa på näte, o märkte att sidan hade ett väldigt fint forum! O dem ha ja int hitta så många av, så tänkte att hit ska ja registrera mig. Nå, lite om mej själv... Heter Max, studerande 17-åring från södra Finland. Tog jägarexamen för snart ett år sedan men har inte blivit så mycket jagas för mej ännu.. Har tidigare år varit med som drevkarl i älgjaktlaget, o prövat lite lerduvsskytte. Köper första hagelgeväret riktit snart så kan man pröva på fågeljakt av olika slag... Har med tiden blivit mycket intresserad av jakt så troligen blir det också köp av älggevär för nästa års älgjakt. Nå hoppas det blir många trevliga diskussioner här... MvH Max
Publicerat Augusti 11, 200817 yr Hej på er!Hittade in till er sida på tur då jag var ut o surfa på näte, o märkte att sidan hade ett väldigt fint forum! O dem ha ja int hitta så många av, så tänkte att hit ska ja registrera mig. Nå, lite om mej själv... Heter Max, studerande 17-åring från södra Finland. Tog jägarexamen för snart ett år sedan men har inte blivit så mycket jagas för mej ännu.. Har tidigare år varit med som drevkarl i älgjaktlaget, o prövat lite lerduvsskytte. Köper första hagelgeväret riktit snart så kan man pröva på fågeljakt av olika slag... Har med tiden blivit mycket intresserad av jakt så troligen blir det också köp av älggevär för nästa års älgjakt. Nå hoppas det blir många trevliga diskussioner här... MvH Max Välkommen hit! Kul att se lite jämnåriga medlemmar!
Publicerat Augusti 11, 200817 yr Välkommen och hoppas du kommer trivas!! De är bara att instämma att det här är helt klart det bästa jaktforumet jag har varit inne på iallafall
Publicerat Augusti 12, 200817 yr Välkommen och hoppas du kommer trivas!! De är bara att instämma att det här är helt klart det bästa jaktforumet jag har varit inne på iallafall Instämmer, instämmer och instämmer!!
Publicerat Augusti 12, 200817 yr instämmer å instämmer ja med!.. välkommen på sej!.. å trivas hos oss e jag övertygad om du kommer göra!.. 'MVh
Publicerat Augusti 12, 200817 yr Välkommen och hoppas du kommer trivas!! De är bara att instämma att det här är helt klart det bästa jaktforumet jag har varit inne på iallafall instämmer, instämmer jag med välkommen hit
Publicerat Augusti 12, 200817 yr Helt klart det forum med trevligast ton mellan medlemmarna Välkommen
Publicerat Augusti 13, 200817 yr Författare Tackar för allt välkomnandet... Helt klart det forum med trevligast ton mellan medlemmarna Ja, de verkar helt sant som du säger.... o de e fint det, så ska de vara... O nog ska man trivas här allti...