Publicerat Augusti 14, 200817 yr De blir ingen Ruger, de blir ingen Tikka heller för den delen! Hade ju planerat att lämna in licensenpapperen på Rugern i måndags, men farsan sa att bilen va full, så jag kunde inte följa me! Vadå full? Ni e ju bara två st! "Jamen vi ska skjutsa hem några stycken oxå" Jahaja... Surt sa räven, men jag kan lämna in dom på fredag då jag ska in till stan en sväng tänkte jag... Imorse väckte farsan mig å gav mig först en handkikare! Som jag länge velat ha! Sen fick jag två av hans studsare!!! En Winchester model 70 .30-06 och en husqvarna 6,5*55! :D
Publicerat Augusti 14, 200817 yr De blir ingen Ruger, de blir ingen Tikka heller för den delen!Hade ju planerat att lämna in licensenpapperen på Rugern i måndags, men farsan sa att bilen va full, så jag kunde inte följa me! Vadå full? Ni e ju bara två st! "Jamen vi ska skjutsa hem några stycken oxå" Jahaja... Surt sa räven, men jag kan lämna in dom på fredag då jag ska in till stan en sväng tänkte jag... Imorse väckte farsan mig å gav mig först en handkikare! Som jag länge velat ha! Sen fick jag två av hans studsare!!! En Winchester model 70 .30-06 och en husqvarna 6,5*55! :D perfekt det var en fin present, för mig brukar det vara tvärt om min far får allt det jag inte vill ha.
Publicerat Augusti 14, 200817 yr Författare perfekt det var en fin present, för mig brukar det vara tvärt om min far får allt det jag inte vill ha. Ja, de va alldeles perfekt
Publicerat Augusti 14, 200817 yr Författare Fetgrattis till både födelsedagen och bössorna!!!Mvh! Tack tack!!!