Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Till slut så, vem är Jacce

Featured Replies

Publicerat

Vem är jag då?

En kille/man/karl/slusk beroende på vem man frågar på 30år- Bor utanför Arboga i en liten by.

Kommer ursprungligen från Borås, men fastnade för en dam som tog mig norröver. Har två stycken adopterade barn från SydAfrika, där av avantaren.

Jagar på två olika marker, som iof gränsar till varandra. Dessa marker ligger ca fem minuter hemifrån, med cykel. Ännu snabbare med bil B)

Till vardags är jag säljare i känslor :D

Vill ni mig nått, hojta till via PM eller mail!

//erik

Publicerat

Flytta från Västergötland..?

Det måste ha slagit gnistor om den damen... B)

Är du psykolog, så lär du hitta många intressanta objekt bland oss... :D

Välkommen till forumet!

Publicerat

Hej & välkommen hit!

:D

Publicerat
  • Författare

Självklart slog det gnistor om damen, annars hade jag aldrig gjort flytten......eller? Jag var ganska less på Borås, inget jag saknar idag.

Nja psykolog är jag inte, mer än på sena kvällar med mycket innanför västen. Dock har jag gått en hel del NLP-utbildningar, detta via jobbet. För er som inte vet, googla.

Jag har varit medlem sen -05 ser jag, mest sygit runt och kikat på er andra. Kommer troligen aldrig komma upp i lsjonson och hans inläggssnatal:-)

//erik

Publicerat
Självklart slog det gnistor om damen, annars hade jag aldrig gjort flytten......eller? Jag var ganska less på Borås, inget jag saknar idag.

Hmpf...

Men ok...det är bra... Fortsätt att upprepa det för dig, så känns saknaden lättare... Är det inte det NLP är? Någon koppling mellan vad och hur vi säger saker till vårt allra innersta? Typ, "jag är inte rädd" med Lasse Åberg inför flygresan? B)

Jonsson spelar i en egen liga. Jag tror inte det är nyttigt att försöka ta 1'a platsen från honom... :D

Publicerat

Välkommen välkommen... :D

Publicerat

Välkommen välkommen... :D

Publicerat

hej och välkommen även om du nu florerat här några år. vart i borås bodde du?jag bor själv två mill utanför

Publicerat
  • Författare
Hmpf...

Men ok...det är bra... Fortsätt att upprepa det för dig, så känns saknaden lättare... Är det inte det NLP är? Någon koppling mellan vad och hur vi säger saker till vårt allra innersta? Typ, "jag är inte rädd" med Lasse Åberg inför flygresan? B)

Jonsson spelar i en egen liga. Jag tror inte det är nyttigt att försöka ta 1'a platsen från honom... :D

Jodå, det stämmer. NLP=Neuro lingvistisk programering, fritt översatt. Om du kommer ihåg och såg Filip och Fredrik när det besökte en hypnotisör (förlåt, det får ej finnas hypnotisörer i sverige).Vi börjar om. Kommer du ihågnär Filip och Fredrik besökte en man som talade till deras inre........ han är NLP-skolad av Paul McKenna om det ringer ngn klocka då?!

lsjonsson skulle kanske besöka mig för att sprata mindre på nätet och ägna sin tid till att jaga på riktigt :D

//Erik

Publicerat
Jodå, det stämmer. NLP=Neuro lingvistisk programering, fritt översatt. Om du kommer ihåg och såg Filip och Fredrik när det besökte en hypnotisör (förlåt, det får ej finnas hypnotisörer i sverige).Vi börjar om. Kommer du ihågnär Filip och Fredrik besökte en man som talade till deras inre........ han är NLP-skolad av Paul McKenna om det ringer ngn klocka då?!

lsjonsson skulle kanske besöka mig för att sprata mindre på nätet och ägna sin tid till att jaga på riktigt ;)

//Erik

Jaha Du, så Du tycker det! Jag tycker att jag lägger en hel del tid i skogen! Synd bara att Vi inte ha vildsvin för då hade det blivit mer tid i bushen!

Jag har detta att ta hänsyn till också!

http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=7276

:D

Publicerat

Hej och välkommen hit :o ..hoppas att du kommer att trivas

Publicerat

Välkommen hit

Publicerat
  • Författare
Jaha Du, så Du tycker det! Jag tycker att jag lägger en hel del tid i skogen! Synd bara att Vi inte ha vildsvin för då hade det blivit mer tid i bushen!

Jag har detta att ta hänsyn till också!

http://www.jaktsnack.se/index.php?showtopic=7276

:P

Uppfattat! Betyder detta att vi andra andra får njuta av dina inlägg än mer under konvalescent-tiden? I så fall ser jag fram emot det! Kör hårt!

//Erik

Publicerat
Uppfattat! Betyder detta att vi andra andra får njuta av dina inlägg än mer under konvalescent-tiden? I så fall ser jag fram emot det! Kör hårt!

//Erik

Tack! :lol: Ja, det kan nog bli så ja!

Publicerat

Välkommen

Publicerat
  • Författare

Man tackar för välkomnandet!

Ska försöka vara er till lags i mina inlägg, eller :lol: ?

//erik

Publicerat

Välkommen hit!

Publicerat

välkommen ut i ljuset då!...

MVh Mamre!..

Publicerat
  • Författare
hej och välkommen även om du nu florerat här några år. vart i borås bodde du?jag bor själv två mill utanför

Jag bodde på Sjöbo/Långesten. Dvs sista utposten innan frufällepacket :-)

Du då?

//Erik

Publicerat

oj, jag bor två mill norrut på den vägen, borgstena.....

Publicerat
  • Författare
oj, jag bor två mill norrut på den vägen, borgstena.....

I Borgstena, det är ju inte utanför Borås. Det är ju på landet :D

Ja, ja alla kan inte bo i stan. Numer bor jag inte heller i stan utan på landet. Där trivs jag ypperligt!

//Erik