Publicerat Augusti 19, 200818 yr Fick hem mitt ASAT 3-D camo för några veckor sedan, och har nu hunnit prova det. Helt jäkla otroligt effektivt, men det har kostat mig ca 3 par nya kalsonger Det började med att att en ormvråk fick för sig att slå i det träd som jag satt med ryggen emot, en torraka på ca 2m, den fulingen kom bakifrån. Sedan så kom det en korp o ville sitta på räcket till tornet jag satt i, jisses va dom e stora på så nära håll. Sedan så var det ett kid som höll på att bokstvligen hoppa i knät på mig, geten låg ca 8-10m därifrån. Jag är grymt imonerad. Någon som vill köpa en guillie suite från rancho safari?
Publicerat Augusti 19, 200818 yr Jag kan bara stämma in i lovsången över ASAT. Funkar mycket bra i djupa hälsingeskogen också, funderar starkt på att köpa 3D gömslet och ryggan också. Kopierade denna text från Bågjaktskatalogen ( IL Produkter): "Large passar dig som är ca 170-185 lång och kring 80 kg (+ - några kg). Då har du även plats för varma kläder under!" Om man går in på ASAT:s hemsida, så ser man att dom tydligen har en ny serie på G, men dock inga foton än tyvärr..
Publicerat Augusti 19, 200818 yr Författare Funderar på att beställa ett, hur är storlekarna? Stämmer dom? Storlekarna stämmer bra. Man får plats med lite varmare kläder under om man så skulle vilja. Skall väl ärligen säga, att jag var lite skeptisk när jag fick hem stället. Men efter att provat nu under ett antal dagar så har jag blivit en "beliver"
Publicerat Augusti 19, 200818 yr Storlekarna stämmer bra.Man får plats med lite varmare kläder under om man så skulle vilja. Skall väl ärligen säga, att jag var lite skeptisk när jag fick hem stället. Men efter att provat nu under ett antal dagar så har jag blivit en "beliver" Haha! Ja det såg ju inte klokt ut när man satte på sig det hemma i köket, men sen när man kom ut i spenaten, så insåg man ju vad det gör... Använde det senast i morse på rävlock....ingen räv som ville leka med mig dock...
Publicerat Augusti 19, 200818 yr Var köper man lämpligast denna fantastiska produkt? Hännä t ex.. http://www.bagjaktskatalogen.se/ Mvh
Publicerat Augusti 20, 200818 yr Jag kan bara stämma in i lovsången över ASAT. Funkar mycket bra i djupa hälsingeskogen också, funderar starkt på att köpa 3D gömslet och ryggan också. Kopierade denna text från Bågjaktskatalogen ( IL Produkter): "Large passar dig som är ca 170-185 lång och kring 80 kg (+ - några kg). Då har du även plats för varma kläder under!" Om man går in på ASAT:s hemsida, så ser man att dom tydligen har en ny serie på G, men dock inga foton än tyvärr.. Den nya serien som ASAT är på G med, håller som bäst på att packas upp. Tydligen håller deras lager på att svämma över med kartonger och nya prylar.. Elite Serien är "vanliga" kläder, alltså ingen ny 3D variant. Kläderna ska vara behandlade så de inte ska lukta så mycket trots flera dar ute i skogen. Vissa av prylarna ska även stå emot vind och väta. Säkert är det någon som funderar på handskar? Det kommer det också. Den gamla handsken "one size fits all" var ju ingen höjdare.. Angående storlekarna på 3D ställen: Ligger man på gränsen mellan tex L och XL så skulle nog jag ta den större. Alltid lättare att sy ihop något.. Hur kul är det att gå runt och se ut som man kört kläderna i 90 grader!? Fast kanske vore deras nya rosa camo nått att ha i skogen!?