Publicerat Augusti 23, 200817 yr hej, jag har precis skaffat mej en cg3000 och har en undran om hur ställer man in trycket??? är det någon som vet mvh, samme
Publicerat Augusti 23, 200817 yr Du har en skruv i avtryckaren, du får skruva av varbygelen för att komma åt den. Kommer inte ihåg om du ska släppa eller skruva till den. Ställer du trycket för "löst" så kan det bli att inte fjäder spänner upp sig.
Publicerat Augusti 23, 200817 yr Har oxo en CG 3000 och skruven vid avtryckaren justerar släpet innan tryckpunkt, så e det iaf på min, vill med få ett lättare tryck så jag ska pröva och polera till det. Mvh Garou
Publicerat Augusti 23, 200817 yr Har oxo en CG 3000 och skruven vid avtryckaren justerar släpet innan tryckpunkt, så e det iaf på min,vill med få ett lättare tryck så jag ska pröva och polera till det. Mvh Garou Nu blir jag lite nervis!!?? Nog f*n stälde jag trycket på min 3000 där. För jag hade/har inget släpp på min avtryckar. Men rätta mig om jag har fel är ni snälla. För övrigt så må jag säga att det är en väldigt trevlig bössa så du har gjort ett bra val av gevär tycker jag.
Publicerat Augusti 27, 200817 yr Författare har fått tag på org,handlingar till bössan och där står det hur man gör , trycket ställs på den lilla skruven som ställs med en nål eller liknande, det är en skruv som har 3st hål som ska justeras med en nål eller liknande samme