Publicerat Augusti 22, 200520 yr Halloj alla handladdare, jag har på gång digitala vågar noggranhet 0,01g, men jag behöver några som är intresserade för att det skall vara mening att ta hem dom från US, priset kommer att landa på max 750:- st ju fler vi blir destå billigare kommer vi undan.. hur många är intresserade ?
Publicerat Augusti 22, 200520 yr hej Mats räkna mig med. jag vill gärna en sådan och hopas att de funkar bra ;D. 750 SKr är OK. mvh m98
Publicerat Augusti 22, 200520 yr Jag är 99% på, vill dock först veta hur MYCKET de kan väga (eftersom jag laddar hagel också och använder en universal charge bar - upp till 50 gram vore mumma att kunna mäta upp elektroniskt).
Publicerat Augusti 22, 200520 yr Författare Jag är 99% på, vill dock först veta hur MYCKET de kan väga (eftersom jag laddar hagel också och använder en universal charge bar - upp till 50 gram vore mumma att kunna mäta upp elektroniskt). Jag tror dom gick till precis 50 gram, skall skaka fram mer info bilder etc, inte jag som beställer dom utan det var en polare som ringde och frågade, så jag kollar med honom i morgon tisdag
Publicerat Augusti 23, 200520 yr Jag tror dom gick till precis 50 gram, skall skaka fram mer info bilder etc, inte jag som beställer dom utan det var en polare som ringde och frågade, så jag kollar med honom i morgon tisdag Ajdå...inte mer...då kan jag inte kombinera den som personvåg...tusan oxå.... ;D
Publicerat September 14, 200520 yr Författare Hur gick det med dessa??? Skall kolla med polaren till helgen så får ni pris mm info lör-sön...
Publicerat December 29, 200520 yr Hej...Hur går det med vågarna...kan du fixa en sån för 750:- så tar jag en också... Mvh Fredde
Publicerat Januari 19, 200620 yr jag är synnerligen mycket intresserad!! MEN.... Nät eller batteri drift. vi har vad jag vet inte samma spänning eller Hz i sverige som i USA?