Publicerat Augusti 26, 200817 yr Jess, nu har jag äntligen lyckats lägga upp en profil ,tja datakunskaperna är så där så när det börjar krångla lägger jag ner ett tag Har en tid tittat runt och läst mycket intressanta grejer här och tänkte varför inte testa att hålla till här ett tag... Så vem är jämte, ja jag är en tjej som håller till i Tämta strax utanför Borås med sambo, två bonuskillar, en son på 3 år, två hästar och inte minst Freja min jämthundstik. Jagar runt om hemma men oxå i Värmland dit vi ska bege oss nästa vecka för att se om det vill sig i år oxå Är just nu på jakt efter en ny älgförmåga som jag skulle vilja ha i början av nästa år för att kunna ha fler roliga år i älgskogen och ev. i grisskogen... så tipps mottages mer än gärna på ev. valpkullar.
Publicerat Augusti 26, 200817 yr Välkommen du kommer nog trivas, och får du dataknas finns det säkert nån vänlig själ som hjälper till // Jansson
Publicerat Augusti 26, 200817 yr Välkommen hit, hoppas du kommer att trivas! Extra plus för val av hundras!
Publicerat Augusti 26, 200817 yr Författare Välkommen hit, hoppas du kommer att trivas! Extra plus för val av hundras! Tackar tackar. *s* tja, finns det några alternativ
Publicerat Augusti 26, 200817 yr hej och välkommen, ser att vi bor typ en mil ifrån varandra.....du heter möjligtvis inte veronika eller liknande?
Publicerat Augusti 26, 200817 yr Tackar tackar. *s* tja, finns det några alternativ Nix, inte för oss som sett ljuset..
Publicerat Augusti 26, 200817 yr Välkommen hit här lär du få många tips om ny älg kannon Skit jakt till veckan då
Publicerat Augusti 27, 200817 yr Tackar tackar. *s* tja, finns det några alternativ Klart de finns!.. Boxer!.. ... .... välkommen på dej!.. hoppas du kommer trivas här hos oss!.. Mvh Mamre!..
Publicerat Augusti 27, 200817 yr Författare hej och välkommen, ser att vi bor typ en mil ifrån varandra.....du heter möjligtvis inte veronika eller liknande? Det stämmer bra det... Såg du höll till i Borgstena, jagar du med Jonas och Willhelmsson kanske? mitt minne är bra men mycket kort när det gäller namn iallfall Tacka alla för era välkomnande tror säker att ni kommer hjälpa mig tillrätta i djungeln med alla toppenhundar det finns och allt vad jakt heter.
Publicerat Augusti 27, 200817 yr Hej å välkommen! Tämta?! Ja, där har man varit både en och två gånger! I både stående och oftast senare i horisontell position inte helt 100..... Får man fråga årgången på dig? //Erik
Publicerat Augusti 27, 200817 yr Författare Hej å välkommen!Tämta?! Ja, där har man varit både en och två gånger! I både stående och oftast senare i horisontell position inte helt 100..... Får man fråga årgången på dig? //Erik *s* ja det är inte alltid lätt att gå upprätt i Tämta fråga kan man ju alltid göra.... 75:a
Publicerat Augusti 27, 200817 yr Ok, fel årgång för att vi ska ha korsat våra vägar. Inte alltid som det stämmer?! /e
Publicerat Augusti 27, 200817 yr jo, jag inte bara jagar med wilhelmsson, utan jag är nog till och med son till den wilhelmsson du tänker på.....
Publicerat Augusti 28, 200817 yr Författare Ok, fel årgång för att vi ska ha korsat våra vägar. Inte alltid som det stämmer?!/e Finns det någon "fel" årgång
Publicerat Augusti 28, 200817 yr Författare jo, jag inte bara jagar med wilhelmsson, utan jag är nog till och med son till den wilhelmsson du tänker på..... *s* ja det är ju inte alltid lätt att veta om man är aha yngsta sonen i kullen kanske??
Publicerat Augusti 28, 200817 yr Författare japp, yngst och även bäst ur den kullen...om jag får säga mitt..... =) o brorsorna håller med.??..
Publicerat Augusti 28, 200817 yr förmodligen...begreppet 3:e gången gillt gäller även här.... hur ser det ut på älgfronten hos er i år då? här hemma på småviltsmarken tycker jag det är riktigt mycke, har ju observerat 8 alt 9 olika älgar på 230 Ha under pyrchen, vilketfår anses gott....