Publicerat Augusti 28, 200817 yr Hej på er! Akktustakki betyder ensamvarg, men det namnet passar mig lyckligtvis inte längre så bra. Har sambo och ett och 1/4-dels barn. Jagar mest räv - i gryt, med stövare, åtel och snarning. Håller en borderterror och någonting som liknar en rysk stövare i hundgården. Bor 5mil uppströms Skellefteälven i en förhatlig lägenhet men snart förhoppningsvis i ett hus i närheten... Med kommande husköp och en ettåring + ett barnämne säger sambon att "du inte längre kan fjanta omkring i skogen"...! Jag förstår inte riktigt vad hon menar med det, jag har ju en ungstövare att jaga in. Kan någon av ni förklara?
Publicerat Augusti 28, 200817 yr Hej på er!Akktustakki betyder ensamvarg, men det namnet passar mig lyckligtvis inte längre så bra. Har sambo och ett och 1/4-dels barn. Jagar mest räv - i gryt, med stövare, åtel och snarning. Håller en borderterror och någonting som liknar en rysk stövare i hundgården. Bor 5mil uppströms Skellefteälven i en förhatlig lägenhet men snart förhoppningsvis i ett hus i närheten... Med kommande husköp och en ettåring + ett barnämne säger sambon att "du inte längre kan fjanta omkring i skogen"...! Jag förstår inte riktigt vad hon menar med det, jag har ju en ungstövare att jaga in. Kan någon av ni förklara? Hej o välkommen Kan du bara förklara vad 1/4-dels barn är för något? 2,25 månaders foster eller vad??? Lasse
Publicerat Augusti 28, 200817 yr Välkommen hit! Det där med fruns kommentarer om dina jaktliga behov, får du nog skylla på att hon är havande.. Dom blir ju lite konstig då, käkar murbruk och torra makaroner och sånt... så det går nog över ska du se.
Publicerat Augusti 28, 200817 yr en kvinnas konstiga meningar är svårt att förstå!.. de är de där med manligt å kvinnligt du vet!... men tror de du skriver betyder "jaga mer å ta hem mat till familjen!.." välkommen på dej!.. hoppas du ska trivas!..
Publicerat Augusti 28, 200817 yr Författare Hej o välkommenKan du bara förklara vad 1/4-dels barn är för något? 2,25 månaders foster eller vad??? Lasse Exaktomundo! Men berätta det inte för någon... det är lite hysch-hysch ännu