Publicerat Augusti 22, 200521 yr Jo, Jomic är Micke Johansson, en 33-åring, tidigare bosatt 2 mil norr om Umeå men nu återfinns jag i Götet. Har jagat (eller iallafall vart med & jagat) sedan jag kunnat gå. Mest älg & rådjur men även en hel del skogsfågel & änder. Tyvärr har ju jakten blivit mycket lidande av flytten, nu är det bara 3 dars älgjakt isället för minst 30.. Som tur är, så är jag hundförare i vårt jaktlag så jag får ganska bra med action de dagar jag är uppe! Handladdar endel till min .308a, mest då för älg & rådjur. Är också hängiven bågjägare! Mina vänner, skjut väl i höst! /Micke
Publicerat Augusti 23, 200521 yr Jo, Jomic är Micke Johansson, en 33-åring, tidigare bosatt 2 mil norr om Umeå men nu återfinns jag i Götet. Har jagat (eller iallafall vart med & jagat) sedan jag kunnat gå. Mest älg & rådjur men även en hel del skogsfågel & änder.Tyvärr har ju jakten blivit mycket lidande av flytten, nu är det bara 3 dars älgjakt isället för minst 30.. Som tur är, så är jag hundförare i vårt jaktlag så jag får ganska bra med action de dagar jag är uppe! Handladdar endel till min .308a, mest då för älg & rådjur. Är också hängiven bågjägare! Mina vänner, skjut väl i höst! /Micke Såg att du har din dag idag så ett grattis är ju inte fel att få...Så Grattis påre
Publicerat Augusti 23, 200521 yr Tack ska ni ha allihopa! Speciellt tack för grattiset, skickat av Instinct! ;D