Publicerat September 3, 200817 yr Undrar bara om någon vet ifall det går att få tag i syntetstockar till gammla mauser vapen. hade tänkt göra en ombyggnad av min och andvända den till toppjakt då den skjuter helt underbart, det äår ju dock så att de gammla stockarna väger ju BLY så det är mindre skoj att släpa omkring på denna skapelse någon längre tid.
Publicerat September 3, 200817 yr Undrar bara om någon vet ifall det går att få tag i syntetstockar till gammla mauser vapen. hade tänkt göra en ombyggnad av min och andvända den till toppjakt då den skjuter helt underbart, det äår ju dock så att de gammla stockarna väger ju BLY så det är mindre skoj att släpa omkring på denna skapelse någon längre tid. Kolla på www.midwaysverige.com finns massor =)
Publicerat September 3, 200817 yr Författare Kolla på www.midwaysverige.com finns massor =) kanoners. ska ta mig en titt direkt
Publicerat September 3, 200817 yr kanoners. ska ta mig en titt direkt Gör så, finns mycket smått och gott där =) Brukar finnas någon enstaka begagnad stock ute på blocket och tradera också med oljämna mellanrum.
Publicerat September 3, 200817 yr Författare Gör så, finns mycket smått och gott där =) Brukar finnas någon enstaka begagnad stock ute på blocket och tradera också med oljämna mellanrum. Hmm, ska man ju bara fatta vilka stockar som passar utan att behöva göra några modifieringar.. (är inte så hemma på stockbyten) http://www.midwaysverige.com/apps/eproduct...leItemID=465399