Publicerat September 5, 200817 yr Då sista bockhornet skulle fixas till upptäckte jag att min Väteperoxid tagit slut. Åkte till Apoteket för att köpa nytt men icke sa nicke De får inte sälja så starka grejjer till privatpersoner, den dom kunde sälja funkade inte att bleka med. Var tvungen att ha något intyg för att få köpa det. Så nu till min fråga. Hur får man tag i hyfsat koncentrerad Väteperoxid?
Publicerat September 5, 200817 yr Då sista bockhornet skulle fixas till upptäckte jag att min Väteperoxid tagit slut. Åkte till Apoteket för att köpa nytt men icke sa nicke De får inte sälja så starka grejjer till privatpersoner, den dom kunde sälja funkade inte att bleka med. Var tvungen att ha något intyg för att få köpa det. Så nu till min fråga. Hur får man tag i hyfsat koncentrerad Väteperoxid? Hoppsan då, det var inte bra. Jag har nog så jag klarar ett horn till men vad göra sedan, jag vet inte vad som skulle kunna funka , klorin går nog inte så bra .
Publicerat September 5, 200817 yr Författare Hoppsan då, det var inte bra.Jag har nog så jag klarar ett horn till men vad göra sedan, jag vet inte vad som skulle kunna funka , klorin går nog inte så bra . Vit sprayfärg kanske
Publicerat September 5, 200817 yr Jag råkade ut för det förra året. Åkte till färghandeln och frågade,dom langade upp en femlitersdunk med 19,5% väteperoxid direkt. /Micke
Publicerat September 5, 200817 yr Författare Jag råkade ut för det förra året.Åkte till färghandeln och frågade,dom langade upp en femlitersdunk med 19,5% väteperoxid direkt. /Micke STRÅLANDE!!! Tack för snabbt svar. Blir till att ta sig till färghandeln :-)