Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Björnen krafsade på tältet

Featured Replies

Publicerat

Knepigt! :mellow:

Publicerat

Den var nog nyfiken på vad det var för brudar i farten.

Nä seröst så skulle man nog vara rätt så spak. Vet ju bara hur det känns att vara nära färsk spillning och sen se hur vovven kommer tillbaka fort.

Publicerat

hua, inte avundsjuk på stackarna.

Räckte i helgen när vi jagade och hunden betede sig mycket konstigt och sen hörde jag den andra hundförarens hundar låta mycket konstigt men han hävdade att dom fått tag på älg, jaja tänkte jag han måste ju veta hur dom brukar låta...

sen sprang min hund i väg och drog i gång med ko+kalv 300 meter ifrån mig, satte mig ner för att invänta och se vad det blev av då hör jag nedanför mig tre visslingar... tänkte ja nu smäller det nog snart, var inte långt till en passskytt åt det hållet, men inget hände och efter en stund när jag fått höra att hunden gått förbi med älgar hos en annan passskytt så fortsatte jag oxå. När vi sedan samlades frågade jag hon som jag trodde visslade på älgarna om dom inte ville stanna, varvid hon tittade på mig lite osäkert och sa ja trodde det var du.... så då drog vi slutsatsen att det nog var lille björnen som kände sig trängd... var mycket glad att det fanns älg i närheten som hunden drog igång så hon inte kom med nalle till mig...

Publicerat
  • Författare
hua, inte avundsjuk på stackarna.

Räckte i helgen när vi jagade och hunden betede sig mycket konstigt och sen hörde jag den andra hundförarens hundar låta mycket konstigt men han hävdade att dom fått tag på älg, jaja tänkte jag han måste ju veta hur dom brukar låta...

sen sprang min hund i väg och drog i gång med ko+kalv 300 meter ifrån mig, satte mig ner för att invänta och se vad det blev av då hör jag nedanför mig tre visslingar... tänkte ja nu smäller det nog snart, var inte långt till en passskytt åt det hållet, men inget hände och efter en stund när jag fått höra att hunden gått förbi med älgar hos en annan passskytt så fortsatte jag oxå. När vi sedan samlades frågade jag hon som jag trodde visslade på älgarna om dom inte ville stanna, varvid hon tittade på mig lite osäkert och sa ja trodde det var du.... så då drog vi slutsatsen att det nog var lille björnen som kände sig trängd... var mycket glad att det fanns älg i närheten som hunden drog igång så hon inte kom med nalle till mig...

Se där ja! Nalle visslar på dig också. :rolleyes:

Visste är det kul när Nalle Puh visslar på en! Det har den gjort flera gånger på mig när jag har varit och plockat bär och på passinspektion och röjning. :lol: Ibland har det varit riktigt nära. :lol: