Publicerat Augusti 22, 200521 yr Hej på er Mitt tilltalsnamn är egentligen bara Christian men precis som i ett annat forum var det upptaget av en kille som är bra på hagelgevär i kaliber 410. Annars är jag 43 år, bor i storstan och jobbar som en såndär konsult i kostym. Jag trivs dock minst lika bra i mina gamla jaktkläder. Välklädd kan man vara på många sätt. Jagat har jag gjort sedan -92 och skjutit pistol sedan -93. Att jaga tycker jag bara är roligare och roligare för varje år medans intresset för pistolskyttet går upp och ned (just nu är det upp). Efter att ha studerat Robsoft i snart två år och detta forum i ett par veckor så har jag förstått hur lite jag kan. Fantastiskt så mycket kunskap det finns runt om i landet! Jag kommer nog att då och då skriva inlägg som i bland kan andas okunnighet och hoppas att ni har överseende med det. Förövrigt skall jag imorgon hämta mitt senaste förvärv, en Winchester 1897 Take down-pump. Slamfire, here I come! Hälsningar Christian
Publicerat Augusti 23, 200521 yr Välkommen Christian Du får skriva dina inlägg som du vill, vi på jaktsidan har överseende med det