Publicerat September 7, 200817 yr Har länge funderat på att försöka filma (själv) jaktsituationer, tror att denna pryl kan funka om man monterar den på axeln eller huvudet, nåja kanske finns det någon flim guru här som testat eller vet om det funkar eller ej http://www.sportkamera.se/hjälmkamera-kit-...f9e415a201aa2bb
Publicerat September 7, 200817 yr "För att kunna använda sportkameran krävs en videokamera (eller annan typ av lagringsenhet) med analog ingång (A/V IN). Samtliga av de videokameror som vi säljer har analog ingång." Utifall någon missat detta...
Publicerat September 7, 200817 yr ante_jonta från forumet har haft en sådan i ca två år och han är nöjd vad jag vet. den brukar sitta på pipan.
Publicerat September 16, 200817 yr Tjena Roger! Ett annat bra alternativ e ju att köpa ett kamerastativ som moteras i samma fäste som "stabben" på bågen, många kör med det i usa.. o då behöver man aldrig fundera på om man fick med allt, om man ex måste böja på huvudet osv.. jo e en bowtech guardian på väg hem från staterna nu, tillsammans med lite godis som ex. guillitines, nu ska skarvarna få det hårt;) så den 27 september blir det premiärtur i skogen för mig.. skall bli skoj!
Publicerat September 17, 200817 yr Författare Tjena Roger!Ett annat bra alternativ e ju att köpa ett kamerastativ som moteras i samma fäste som "stabben" på bågen, många kör med det i usa.. o då behöver man aldrig fundera på om man fick med allt, om man ex måste böja på huvudet osv.. jo e en bowtech guardian på väg hem från staterna nu, tillsammans med lite godis som ex. guillitines, nu ska skarvarna få det hårt;) så den 27 september blir det premiärtur i skogen för mig.. skall bli skoj! Tjena Pud Kul att du också kommer till skott då snart, viste inte att du är yrkesfiskare Jo montera på bågen är väl ok, men tror vibrationer kan förstöra bilden, samt att jag oftas hänger bågen på sidan medan jag väntar, har man den på skallen filmas allt man ser under tiden tänkte jag, sen vill jag inte ha sladdar o tjafs hängade från bågen när jag ska jaga/skjuta.