Publicerat Augusti 23, 200520 yr Det går framåt med valpens utveckling. Hon äter som en liten gris och växer på höjden. Hon är lydig för att vara ca. 4 mån. Hon håller väldigt bra kontakt med mig när Vi går korta skogspromenader. Inkallning med pipa sitt med pipa sitt stanna kvar med inkllning med pipa ligg med pipa Under denhär veckan ska Vi åka till en som har Fasaner här utanför Kalix och lukta på pippi. Det var efter mycket ringande som jag hittade denna person + en till i samma by som har fasaner. Det ska bli kul. Ev. kan detta bli redan i kväll för det är bra vind ute.
Publicerat September 28, 200520 yr Låter roligt..bra att börja dressyr tidigt,,skulle ha tagit frugan som valp..(lättare att fostra då)men alla gör vi våra misstag sa igelkotten och klev ner från rotborsten.
Publicerat September 29, 200520 yr Författare Låter roligt..bra att börja dressyr tidigt,,skulle ha tagit frugan som valp..(lättare att fostra då)men alla gör vi våra misstag sa igelkotten och klev ner från rotborsten. Valpen min är 5 mån. i morron. Hon sitter kvar, ligger kvar, kommer på inkallning när jag låter henne sitta el. ligga kvar och även i skogen. Hon får ca. 20 min. varje kväll i dressyr och på helgerna kan det bli två pass om det ligger bra i tiden och innan solen går ner.