Publicerat September 9, 200817 yr idag fyller han tydligen så när man kommer ner så ska han få ett pkt, av mej same
Publicerat September 9, 200817 yr AAAHHH!!! Skam och vanära!!! Hur i helvitte har jag kunnat bomma det här?? Lovar dej en stor kram från mej, och en puss från frugan, eller tvärtom om det passar bättre, när vi kommer ner den 20:e, .. STORT GRATTIS !!
Publicerat September 10, 200817 yr Jo men man tackar ! Nä nu kan jag inte säga att jag är i 20-års åldern längre då !! (jag tar gärna en puss från dej Janne ! ) Mvh...Freddan.
Publicerat September 10, 200817 yr Jo men man tackar ! Nä nu kan jag inte säga att jag är i 20-års åldern längre då !! (jag tar gärna en puss från dej Janne ! ) Mvh...Freddan. Men du får gärna en puss av mig oxå ju! Kommer ju upp inom närmsta veckan för o ev locka lite räv på era marker så vi kanske kan ta det då? men ingen tunga bara!, o du får fan se till o borsta tänderna först! :lol: -_-
Publicerat September 10, 200817 yr Men du får gärna en puss av mig oxå ju!Kommer ju upp inom närmsta veckan för o ev locka lite räv på era marker så vi kanske kan ta det då? men ingen tunga bara!, o du får fan se till o borsta tänderna först! :lol: Tar väll ut löständerna då !!