Publicerat September 9, 200817 yr Ja det e min hund :-)! Som ni kanske vet eller listat ut så va cristian namnet och är 32 år ! tok jaktintresserad som ligger en hel del i tält i skogen , klätter,dykare intresserad me ! jobbar som säljare på en fotoaffär både för yrkes/hobby fotografer , och är handkikar/optik ansvarig och gillar inte att bli mutad ,det som är skit är skit och det som bra är bra punkt slut !
Publicerat September 9, 200817 yr Har nästan fattat att det var lite fusk i dina inlägg om optik... Du blir en bra källa att ösa kunskap ur...
Publicerat September 9, 200817 yr Har nästan fattat att det var lite fusk i dina inlägg om optik... Du blir en bra källa att ösa kunskap ur... tackar tackar för förtroende ska göra mitt bästa ! ! Som jag brukar säga (en givande hand står aldrig tom)
Publicerat September 10, 200817 yr Ja det e min hund :-)!Som ni kanske vet eller listat ut så va cristian namnet och är 32 år ! tok jaktintresserad som ligger en hel del i tält i skogen , klätter,dykare intresserad me ! jobbar som säljare på en fotoaffär både för yrkes/hobby fotografer , och är handkikar/optik ansvarig och gillar inte att bli mutad ,det som är skit är skit och det som bra är bra punkt slut ! Hej och välkommen Menar du att du ofta blir erbjuden mutor för att pusha för vissa märken?
Publicerat September 10, 200817 yr Hej och välkommen Menar du att du ofta blir erbjuden mutor för att pusha för vissa märken? mutor kanske det inte heter direkt ! men ibland så får man testa eller ha en vara på lite längre obestämd tid eller så får man ett äckligt bra personal pris som man kan ej tacka nej till tyvärr :-)
Publicerat September 10, 200817 yr mutor kanske det inte heter direkt ! men ibland så får man testa eller ha en vara på lite längre obestämd tid eller så får man ett äckligt bra personal pris som man kan ej tacka nej till tyvärr :-) Du kan ju hojta till om det skulle inträffa att du får nått sikte du inte vill ha.. jag vet nog säkert nån som är intresserad...
Publicerat September 10, 200817 yr Välkommen välkommen! Ja mej får du o hjälpa sen när kameran bråkar...