Publicerat September 17, 200817 yr Måste höja kolvkammen på min Sako 75 Hunter. Har tänkte skicka den till kolvkam.se men de tar inte emot några nu så det får bli senare. Har inhandlat en förhöjning i gummi och satt på den med dubbelhäftande tejp. Ett par funderingar bara: * Det är fult, jättefult. Någon som har annat förslag? * Lite skraj att tejpen lämnar märken om den får sitta kvar ett tag, vad tror ni? * Funderar på att sätta en "patronhållare" med karedborreband över för att dölja gummit, några tips på sådana? Ah, ni fattar. Måste försöka få till det här på bästa sätt till dess jag kan skicka iväg bössan till kolvkam.se... Alla tips mottages tacksamt! /Calle
Publicerat September 17, 200817 yr Sök efter Beartooth comb raising kit på cabelas.com - jag har beställt en sådan att ha innan det blir kolvkam.se =)
Publicerat September 17, 200817 yr Författare Ett sådant "stock pack" kanske? Vad får du för höjd på den? Har du tips på var den finns? Ingen lycka hos Walter Borg. Sök efter Beartooth comb raising kit på cabelas.com - jag har beställt en sådan att ha innan det blir kolvkam.se =) När beställde du och har du fått den? Ser ju onekligen ganska ok, frågan är hur den känns... Hmmmm... Nu blir det till att tänka...
Publicerat September 17, 200817 yr Vad får du för höjd på den? Har du tips på var den finns? Ingen lycka hos Walter Borg.När beställde du och har du fått den? Ser ju onekligen ganska ok, frågan är hur den känns... Hmmmm... Nu blir det till att tänka... den 5:e gick ordern iväg.. har inte fått det. Däremot har andra grejer vi beställde efter redan dykt upp? Kan ha blivit ngt fel, men det känns ganska OK att beställa därifrån och de har bra kundservice. Recension kommer när den är framme =)
Publicerat September 17, 200817 yr Måste höja kolvkammen på min Sako 75 Hunter. Har tänkte skicka den till kolvkam.se men de tar inte emot några nu så det får bli senare.Har inhandlat en förhöjning i gummi och satt på den med dubbelhäftande tejp. Ett par funderingar bara: * Det är fult, jättefult. Någon som har annat förslag? * Lite skraj att tejpen lämnar märken om den får sitta kvar ett tag, vad tror ni? * Funderar på att sätta en "patronhållare" med karedborreband över för att dölja gummit, några tips på sådana? Ah, ni fattar. Måste försöka få till det här på bästa sätt till dess jag kan skicka iväg bössan till kolvkam.se... Alla tips mottages tacksamt! /Calle Lämna in den till Jocke Smålänning i Tyresö !!! Han gör enl. mig snyggare jobb till ungefär samma pris. Du när hans verkstad på 08-7764406. Den fantastiske kolvmakaren heter Fredrik. /Fredric