Publicerat September 17, 200817 yr tjena, jesper heter jag. son till "hallen" här på forumet. är 17 år så det är uppsiktsjakt för min del än så länge har varit inne mycket och kollat och läst, så jag tänkte att det är nog lika bra att göra en egen användare går fortfarande skolan (byggnadsprogrammet), spelar hockey och sen är det jakt och fiske som gäller för det mesta.
Publicerat September 17, 200817 yr tjena, jesper heter jag. son till "hallen" här på forumet. är 17 år så det är uppsiktsjakt för min del än så länge har varit inne mycket och kollat och läst, så jag tänkte att det är nog lika bra att göra en egen användare går fortfarande skolan (byggnadsprogrammet), spelar hockey och sen är det jakt och fiske som gäller för det mesta. HEJSAN!
Publicerat September 17, 200817 yr tjena, jesper heter jag. son till "hallen" här på forumet. är 17 år så det är uppsiktsjakt för min del än så länge har varit inne mycket och kollat och läst, så jag tänkte att det är nog lika bra att göra en egen användare går fortfarande skolan (byggnadsprogrammet), spelar hockey och sen är det jakt och fiske som gäller för det mesta. Välkommen i gänget grabben !
Publicerat Oktober 21, 200817 yr Välkommen hit! Mvh Janne Jahapp...då får jag väl också önska dig välkommen. Välkommen hit min son och se till att sköta skolan och inte ta för mycket ledigt för att jaga.