Publicerat September 18, 200817 yr Hallojs! Jag har beställt ett par bipods, sådana som man ska kunna färsta i rembygeln. Men nu funderar jag på följande: På min Remington sitter det ju bultar för själva rembygeln. Jag har inte brytt mig om att ha rem, så därför har jag ju inga byglar. Måste man ha byglar i bultarna/fästena för att kunna montera bipodsen eller fäster man dem på ngt sätt direkt i fästet?
Publicerat September 18, 200817 yr Är det Harris? Du behöver bara den minsta delen som sitter skruvad i stocken. Alltså själva "skruven" - inga byglar eller nåt annat.
Publicerat September 18, 200817 yr Författare Är det Harris?Du behöver bara den minsta delen som sitter skruvad i stocken. Alltså själva "skruven" - inga byglar eller nåt annat. Harris? Trodde du förstått att jag är snål? Dessa är det: http://www.cabelas.com/cabelas/en/template...rset=ISO-8859-1 (lååång länk) De har fått lite blandade recensioner, men till det priset måste jag prova =)
Publicerat September 18, 200817 yr Författare Borde gälla samma sak för dem, tycker jag (you cheap bastard )... Im cheap, but theres plenty of captain krok to go around Endel verkar jättenöjda med dem och endel inte, men det ska bli intressant att testa =)
Publicerat September 18, 200817 yr Frågan är hur mycket det hjälper med benstöd om inte kikaren sitter fast............
Publicerat September 18, 200817 yr Författare Frågan är hur mycket det hjälper med benstöd om inte kikaren sitter fast............ Mmmm... tydligen hade de inte ett enda passande kikarfäste på walterborg.. ringde honom förut och han hittade inget som passade där.. snick snack.. han glömde helt enkelt.. Så nu ska han kika i nån katalog och beställa... jisses.. en vapenhandlare som inte har kikarfästen hemma....mummel....
Publicerat September 18, 200817 yr Du skulle gjort som jag, bäställt Kinajunk på postorder Skottfast i alla fall, optikens brillians (eller brist på) pratar vi väldigt tyst om
Publicerat September 18, 200817 yr Hallojs!Jag har beställt ett par bipods, sådana som man ska kunna färsta i rembygeln. Men nu funderar jag på följande: På min Remington sitter det ju bultar för själva rembygeln. Jag har inte brytt mig om att ha rem, så därför har jag ju inga byglar. Måste man ha byglar i bultarna/fästena för att kunna montera bipodsen eller fäster man dem på ngt sätt direkt i fästet? Själva bygeln behöver du inte, utan det är i hålet i bulten, där bygeln ska sitta igenom som du fäster bipodsen...
Publicerat September 18, 200817 yr Författare Du skulle gjort som jag, bäställt Kinajunk på postorder Skottfast i alla fall, optikens brillians (eller brist på) pratar vi väldigt tyst om Det är ju inte kikaren det är fel på om du missat det =)