Publicerat September 19, 200817 yr Halloj, beställde en ny nalle idag, en sonyericsson C702. Är det någon som har den o kan berätta hur skiten är , bra eller dålig, Ville ha en C905 men den har inte kommit ännu, käper kanske den nästa gång. Chefen säger att vi ska byte telefon varje år innan de går sönder så det är bara att bita i det sura äpplet o göra det. Klart att firman betalar En rolig funktion på den är ju att den kommer med GPS. Frågan är bara om det går att ladda ner någn bra karta i den så att man har nytta av skiten, har inte någon nytta av att bara se gator i storstäder Lasse
Publicerat September 20, 200817 yr Halloj, beställde en ny nalle idag, en sonyericsson C702.Är det någon som har den o kan berätta hur skiten är , bra eller dålig, Ville ha en C905 men den har inte kommit ännu, käper kanske den nästa gång. Chefen säger att vi ska byte telefon varje år innan de går sönder så det är bara att bita i det sura äpplet o göra det. Klart att firman betalar En rolig funktion på den är ju att den kommer med GPS. Frågan är bara om det går att ladda ner någn bra karta i den så att man har nytta av skiten, har inte någon nytta av att bara se gator i storstäder Lasse Hej Var på väg att köpa en likadan men läste lite resensioner på nätet och de var allt annat än bra plus att jag hörde någon som hade problem med sin, annars är det ju en kul telefon! Får hoppas de fått ordning på detta nu. Så det blev en Nokia 6220 Classic och hittills är jag riktigt nöjd. GPS:en funkar riktigt bra och kartan är hygglig. Enda är väl att den känns rätt plastig få se om den klarar sig i skogen! Sen verkar den funka betydligt bättre mot Swepoints program DoGPS än vad min gamla Ericsson gjorde. Så nu kan man se både var jag är och hunden utan att krabba med någon blåtandsmodul. mvh\mats \mats
Publicerat September 21, 200817 yr Behöver egentligen en okrossbar nalle som tål allt, men det blev en HTC diamond istället, jäkligt kul nalle om man gillar att göra mer än ringa.
Publicerat September 21, 200817 yr Författare Hoppas att jag får den i morgon, eller på tisdag. Ska till öland o leka med de stora grabbarna på möte tis ons, vore kul att leka med den då om det blir tråkigt
Publicerat September 21, 200817 yr Författare Hoppas att jag får den i morgon, eller på tisdag. Ska till öland o leka med de stora grabbarna på möte tis ons, vore kul att leka med den då om det blir tråkigt
Publicerat September 22, 200817 yr Svärfar har en C702 till sin Tracker MyWay och den fungerar bra...Kanske aningen små knappar för kalla och frussna fingrar ute i skogen... Hoppas att jag får den i morgon, eller på tisdag.Ska till öland o leka med de stora grabbarna på möte tis ons, vore kul att leka med den då om det blir tråkigt