Publicerat September 20, 200817 yr Tjenare Här är en shablons mall till en Orre för testskjutning och övning på naturligt målmed det effektiva träffområdet för trolig "knall o fall " Spara de båda bilderna i din dator och skriv ut dom därifrån för annars så blir formatet fel , åtminståne för mig samman foga sedan de båda A4 arken med tejp så att de båda V:na bildar ett kryss , klipp ut det färgade området med själva träffområdet "hängande" kvar i de båda smala fälten i ryggen . Lägg sedan schablonen på en lämplig kartongbit och antingen rita med spritpenna eller som jag gör , spraya med sprayburk . Orren skall vara ca 16 cm från rygg till mage .
Publicerat September 20, 200817 yr Tjenare Här är en shablons mall till en Orre för testskjutning och övning på naturligt målmed det effektiva träffområdet för trolig "knall o fall " Spara de båda bilderna i din dator och skriv ut dom därifrån för annars så blir formatet fel , åtminståne för mig samman foga sedan de båda A4 arken med tejp så att de båda V:na bildar ett kryss , klipp ut det färgade området med själva träffområdet "hängande" kvar i de båda smala fälten i ryggen . Lägg sedan schablonen på en lämplig kartongbit och antingen rita med spritpenna eller som jag gör , spraya med sprayburk . Orren skall vara ca 16 cm från rygg till mage . Hagsta Sniper
Publicerat September 20, 200817 yr Bra ide,här kommer en annan bild. Skriv ut eller rita av rådjuret i lämplig storlek på valfritt papper. Mycket nöje.
Publicerat September 21, 200817 yr Författare Hagsta Sniper Terve Värsta Tuppdräpar'n JOOOODU nu är jag här och spökar Hur går det med Scenar laddningarna , provsjutit än ? Det verkar som Tövabo tyckte jag ritade fint , synd att jag inte kan säga detsamma
Publicerat September 21, 200817 yr TerveVärsta Tuppdräpar'n JOOOODU nu är jag här och spökar Hur går det med Scenar laddningarna , provsjutit än ? Det verkar som Tövabo tyckte jag ritade fint , synd att jag inte kan säga detsamma Jo!! Tövabo är en mycket trevlig kille! Kommer prov skjuta någon dag denna vecka. Kom in och spöka lite här då&då.... finns säkert mycket att leverera. Tövabo du är en riktig Konstnär!!
Publicerat September 21, 200817 yr Bra ide,här kommer en annan bild.Skriv ut eller rita av rådjuret i lämplig storlek på valfritt papper. Mycket nöje. Hmm...fixar det bättre på en Etch a Sketch eller vad de hette....
Publicerat September 22, 200817 yr så ja./M. vilken fin avatarbild jag har hört att den heter ångest på älgpasset.
Publicerat September 22, 200817 yr vilken fin avatarbild jag har hört att den heter ångest på älgpasset. Alldeles riktigt. Kul att ni gillade min rådjurstavla. Den tog inte så lång stund att rita som man skulle kunna tro. Har fått många pm gällande om jag har andra djurtavlor på lager och javisst,om intresse finns kan jag lägga ut fler /M.
Publicerat September 22, 200817 yr Alldeles riktigt.Kul att ni gillade min rådjurstavla. Den tog inte så lång stund att rita som man skulle kunna tro. Har fått många pm gällande om jag har andra djurtavlor på lager och javisst,om intresse finns kan jag lägga ut fler /M. jag saknar tavlor på anfallande björn och skenande älg.
Publicerat September 23, 200817 yr Tjenare Här är en shablons mall till en Orre för testskjutning och övning på naturligt målmed det effektiva träffområdet för trolig "knall o fall " Spara de båda bilderna i din dator och skriv ut dom därifrån för annars så blir formatet fel , åtminståne för mig samman foga sedan de båda A4 arken med tejp så att de båda V:na bildar ett kryss , klipp ut det färgade området med själva träffområdet "hängande" kvar i de båda smala fälten i ryggen . Lägg sedan schablonen på en lämplig kartongbit och antingen rita med spritpenna eller som jag gör , spraya med sprayburk . Orren skall vara ca 16 cm från rygg till mage . Hur kommer det sig att jag inte kan se någon av dina orrbilder då jag är inne på jaktsidan???? Kanske någon ansvarig för forumet vet ???
Publicerat September 23, 200817 yr Författare Hallen Jag har märkt samma sak jag också på en del andra sidor tex tråden för jaktbilder där vissa medlemmars bilder inte syns . här är direkt länkar till ORREN http://img.photobucket.com/albums/v633/Tik...er/Orre0001.jpg http://img.photobucket.com/albums/v633/Tik...bilder/Orre.jpg
Publicerat September 23, 200817 yr jag saknar tavlor på anfallande björn och skenande älg. Nu hade du tur,kollade igenom arkivet och hittade de här.
Publicerat September 23, 200817 yr Nu hade du tur,kollade igenom arkivet och hittade de här. tackar, har ingen skrivare så jag tar och ritar av dom.
Publicerat September 23, 200817 yr Författare KUL En riktigt blodtördtig VARG , skulle Leornado kunna fixa en sån
Publicerat September 23, 200817 yr Ha ha,nu måste jag nog vila. Allt skapande börjar slita ut mig, /M.
Publicerat September 26, 200817 yr vilken fin avatarbild jag har hört att den heter ångest på älgpasset. Det ser ut som du gillar älgslakten?
Publicerat Oktober 27, 200817 yr Hur kommer det sig att jag inte kan se någon av dina orrbilder då jag är inne på jaktsidan???? Kanske någon ansvarig för forumet vet ??? Är du inloggad? Har märkt att ibland så visas inte bilder i alla trådar när man inte är inloggad. Om det händer är det bara att logga in och sen uppdatera sidan. Om inte det hjälper så kan eventuellt för strikta brandväggs- eller andra säkerhetsinställningar vara orsaken.