Publicerat September 26, 200817 yr Ja, det är ju jag det. Upptäckte nu att man kanske borde presentera sig här, och ber om ursäkt för att jag helt har missat det. Jag är alltså Anders, en 38-årig chef i reklambranschen och 3-barnsfar, boende på landet i stan, alltså Stora Essingen. Har alltid fiskat mycket och tog min första jägarexamen 94, men då bara småvilt. Jagade en del men sedan blev det mycket, mycket jobb och utlandsboende, så jakten hamnade på hyllan. Intresset vaknade igen när jag köpte min begaletik för två år sedan, och tog då om hela examen. Försöker idag jobba så lite som möjligt och vara ute i skog och mark resten av tiden. Börjar även få med resten av familjen (ja, inte den 17-åriga sonen som bara gillar att spela trummar och dj:a, men min sambo och mina två 7-åriga tjejer, så det får man väl vara nöjd med) både ut i skogen och till HJK, där jag kör lite pass både på j-trappen och älgbanan. Ja, det är väl i stort sätt jag. Glad att vara här, i mitt tycke det absolut trevligaste jatkforumet.
Publicerat September 26, 200817 yr Japp, välkommen till det trevligaste jaktforumet! Hoppas och tror att du kommer att trivas här.
Publicerat September 26, 200817 yr hej o välkommen fin keps du har Pentti kan bilda klubb med Samme, för han har en likadan keps. / Janne
Publicerat September 26, 200817 yr Ja du har ju varit här längre än jag men hjärtligast välkommen ändå Kul att du tagit dig till att presentera dig
Publicerat September 26, 200817 yr Pentti kan bilda klubb med Samme, för han har en likadan keps. / Janne det har jag med
Publicerat September 26, 200817 yr välkommen ut i ljuset!.... kul du precenterade dej!.. Mvh Mamre!..
Publicerat September 27, 200817 yr Författare Vafan, blyg eller? Kul med presentation! Mvh! Äh, jag har bara varit en klant och helt enkelt missat att man skulle presentera sig. My bad. Tack för att trevliga tillrop.
Publicerat September 27, 200817 yr Aha! Då är ni 3 st i klubben redan!! / Janne hehe . men det jag vill veta vad heter modellen på dem?
Publicerat September 28, 200817 yr Pentti Varg hmmmm Det var länge sen man såg Fablernas Värld. Välkommen.
Publicerat September 29, 200817 yr Författare hehe . men det jag vill veta vad heter modellen på dem? Gubbkeps? Jag har 3, alla Barbour. Jävligt bra kepsar, inte minst för att skärmen är tillräckligt lång för att hålla solen ur ögonen, men ändå inte för lång så de krockar med kikaren och man gör en snabb/slarvig studsaranläggning.
Publicerat September 29, 200817 yr Gubbkeps? Jag har 3, alla Barbour. Jävligt bra kepsar, inte minst för att skärmen är tillräckligt lång för att hålla solen ur ögonen, men ändå inte för lång så de krockar med kikaren och man gör en snabb/slarvig studsaranläggning. mm bra är dom