Publicerat September 26, 200817 yr Gå in på www.jaktojagare.se och läs om den största björn som skjutits i Sverige...
Publicerat September 26, 200817 yr Gå in på www.jaktojagare.se och läs om den största björn som skjutits i Sverige... Den var stor! 6 timmar innan skottilfälle var inte illa pinkat. En annan baddare på 320 kg sköts i Skyttmon, Ragunda kommun den 23 september tror jag det var. En del stora nallar har trillat den senaste veckan om man räknar in den på 281 kg i dalarna också.
Publicerat September 26, 200817 yr Den blir ju en hel heltäckningsmatta i stället för en fäll framför brasan... Knöligt att ställa finbordet på...
Publicerat September 26, 200817 yr Gå in på www.jaktojagare.se och läs om den största björn som skjutits i Sverige... Det var ingen dålig nalle! Den var verkligen stor!
Publicerat November 8, 200817 yr Det var ingen dålig nalle! Den var verkligen stor! Jo, det var helnöjda jägare den dagen. Fick en bild på mobiltelefonen, den var rejäl!
Publicerat November 8, 200817 yr Kan inte hitta den, någon som kan länka adressen eller namnet på artikeln?
Publicerat November 8, 200817 yr Kan inte hitta den, någon som kan länka adressen eller namnet på artikeln?Gå in på www.jaktojagare.se och skriv in "ivar" i sökrutan uppe till vänster. Då kommer det upp en rubrik " ivar sköt rekordstor björn på 343 kg" eller nåt liknande.
Publicerat November 8, 200817 yr Gå in på www.jaktojagare.se och skriv in "ivar" i sökrutan uppe till vänster. Då kommer det upp en rubrik " ivar sköt rekordstor björn på 343 kg" eller nåt liknande. Kanon, tackar och bockar!
Publicerat November 8, 200817 yr Jo, det var helnöjda jägare den dagen. Fick en bild på mobiltelefonen, den var rejäl! Jag förstår det! Don efter person elller hur är det man säger.
Publicerat November 9, 200817 yr Käns som att det nog måste ha varit lite små nervöst innan bamsen la sig. Jag skulle då iaf varit lite skakis efteråt.
Publicerat November 9, 200817 yr Käns som att det nog måste ha varit lite små nervöst innan bamsen la sig.Jag skulle då iaf varit lite skakis efteråt. Jag hade nog behövt byta kalsonger både en och två gånger