Publicerat September 26, 200817 yr I Morse försvann wachtelhunden Wachtelmans apache (pigge) med id nr 17479x. på öland vid räpplinge. en röd hane. tips mottages tacksamt på tel 0706876990 alt callesvensson@hotmail.com mvh calle
Publicerat September 27, 200817 yr I Morse försvann wachtelhunden Wachtelmans apache (pigge) med id nr 17479x. på öland vid räpplinge. en röd hane. tips mottages tacksamt på tel 0706876990 alt callesvensson@hotmail.com mvh calle Hoppas du får tillbaka din hund. Sen är väl ön nedlusad med folk denna helgen, vilket både kan vara en fördel och nackdel..
Publicerat September 28, 200817 yr Författare hunden återfanns där han försvann i morse.. han är vid gott mod. hade gett en del för att få reda på vart han varit
Publicerat September 28, 200817 yr Skönt att ni hittade och i god form. Är så jävla jobbigt när man inte vet något.
Publicerat September 28, 200817 yr Var av ned min tax under stormen -99, fick inte tag i honom för än efter 3 dagar. Man sov lite dåligt i 2nätter. Skönt att höra att hunden är tillbaks hos dej.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.