Publicerat September 28, 200817 yr Har sett ett kikarsikte osm heter Centaur Optics 2,5-10x50 (och 56) med belysning. Ska vara en japan enligt uppgift. Nu tänker jag förvisso inte skaffa detta sikte, men det som är lustigt är att jag hittar INGET om det via google.. söker man efter det hittar man ett företag som heter Cobra Optics och som gjort ett nightvision-sikte som heter centaur 165. Jag är tämligen säger på att dessa inte är samma. Är det någon som ramlat över det här namnet eller kikarsiktet förut? Pacco, har du hört talas om det? //Ola
Publicerat September 28, 200817 yr Har sett ett kikarsikte osm heter Centaur Optics 2,5-10x50 (och 56) med belysning.Ska vara en japan enligt uppgift. Nu tänker jag förvisso inte skaffa detta sikte, men det som är lustigt är att jag hittar INGET om det via google.. söker man efter det hittar man ett företag som heter Cobra Optics och som gjort ett nightvision-sikte som heter centaur 165. Jag är tämligen säger på att dessa inte är samma. Är det någon som ramlat över det här namnet eller kikarsiktet förut? Pacco, har du hört talas om det? //Ola det är den gamla Micro dot sikten som har bytt namn!! sök micro dot! det är från japan <nikon gör deras tuber , och micro dot köper glaset från kamakura ! faktis ett bra sikten men inte samma optik som nikon som vissa handlare säger! hoppas det hjälpte lite!
Publicerat September 28, 200817 yr Författare det är den gamla Micro dot sikten som har bytt namn!! sök micro dot! det är från japan <nikon gör deras tuber , och micro dot köper glaset från kamakura !faktis ett bra sikten men inte samma optik som nikon som vissa handlare säger! hoppas det hjälpte lite! handlaren ville byta ut mitt trasiga meopta mot detta.. 6999kr vill han ha för det. Jag vägrar förståss.. vill ha ett leupold
Publicerat September 28, 200817 yr handlaren ville byta ut mitt trasiga meopta mot detta.. 6999kr vill han ha för det.Jag vägrar förståss.. vill ha ett leupold hade gjort samma sak en leupold!
Publicerat September 29, 200817 yr det är den gamla Micro dot sikten som har bytt namn!! sök micro dot! det är från japan <nikon gör deras tuber , och micro dot köper glaset från kamakura !faktis ett bra sikten men inte samma optik som nikon som vissa handlare säger! hoppas det hjälpte lite! Kamakura är väl ok när det gäller kikare?
Publicerat September 29, 200817 yr Kamakura är väl ok när det gäller kikare? javisst kamakura är mkt bra speciellt deras värstng mr3
Publicerat Oktober 6, 200817 yr javisst kamakura är mkt bra speciellt deras värstng mr3 rättelsen !!! det är kamakura som tillverkar tuberna till micro dot eller centauer sikterna ! alltså inte nikon !