Publicerat September 28, 200817 yr Om ni vill ha ögonen på er på skjut banan löp o köp http://www.blocket.se/vi/18170760.htm?ca=13_s Mvh.
Publicerat September 28, 200817 yr Sett den, funderat mycket kort på att åka å kika lite, det är ju i rätt stad. Men Jag vette hundan om det är nåt att ha....
Publicerat September 28, 200817 yr Författare Sett den, funderat mycket kort på att åka å kika lite, det är ju i rätt stad. Men Jag vette hundan om det är nåt att ha.... Nej nej det är ett skit sikte jag var ironisk. Mvh.
Publicerat September 28, 200817 yr Samma riktmedel som var på min Buschnell, tände man det så var det som en ficklampa rakt i ögat. Konstigt riktmedel , har inte förstått hur det funkar.
Publicerat September 28, 200817 yr Samma riktmedel som var på min Buschnell, tände man det så var det som en ficklampa rakt i ögat.Konstigt riktmedel , har inte förstått hur det funkar. man kanske ska byta eller
Publicerat September 28, 200817 yr man kanske ska byta eller Sålde den till en mindre vetande för 1500 Faan vad smålänning man är
Publicerat September 30, 200817 yr Samma riktmedel som var på min Buschnell, tände man det så var det som en ficklampa rakt i ögat.Konstigt riktmedel , har inte förstått hur det funkar. Belysningen av siktet suger jag har samma belysning på en Bushnell 3-9 x 56EG instämmer att det är som att få en ficklampa i ögat + ett märklig reflex som på ett blurrigt sätt täcker riktmedlet. Belysningen fungerar bäst på dagen vid mörker oandvändbar. Sorry.