Publicerat September 28, 200817 yr Man kan ju inte säga annat än att den är väluppfostrad.... För den ligger ju fint... :D
Publicerat September 28, 200817 yr Man kan ju inte säga annat än att den är väluppfostrad.... För den ligger ju fint... :D Ja, verkligen!
Publicerat September 28, 200817 yr Han ligger säkert och vill få klorna klippta. Mina hundar intar den ställningen när det är dax...
Publicerat September 28, 200817 yr Författare Faenskapet är en tik o hon ligger o typ sover me huvudet högt? Blundar gjorde hon iallafall. Antar att hon trodde hon inte syns då... Eller så fann hon en skyddad plats från surkärringen, wachteln då.. Klippa klor hatar hon men där har jag vunnit hitills.. Ner kom hon iallafall men troligen så va det inget hon tog någon notis om, hon har lixom den egenheten som vatten på en gås... Messade killen jag fått henne av o undrade som här o fick svaret... "Eftersom hon är den första i sina linjer som någonsin är innehund, så kan det bli lite konstigt...." Som jag trodde de är avelsrelaterat o fel på linjerna...