Publicerat September 29, 200817 yr Öser på med mer optikfrågor här. Nikon gör väl inte kass optik va? Vad har ni för kommentarer om fieldmaster-serien?
Publicerat September 29, 200817 yr Öser på med mer optikfrågor här.Nikon gör väl inte kass optik va? Vad har ni för kommentarer om fieldmaster-serien? tjenare jag köpte en nikon fieldmaster 6-18x40 med sidofokusering till en vän och han äör mkt nöjd med den ! inget du gör bort dig me! du kan pm mig !
Publicerat Oktober 11, 200817 yr Farsan fick hem sin glugg som jag fixade här på inrådan av Kaptenen själv. Nu tycker har väl kanske inte far björnkoll men han lät grymt nöjd iaf! Lurar på en sån här tub till 22:an faktiskt, behöver en tub till luftgeväret med.. ska fan kolla på farsans.. Mvh!
Publicerat Oktober 11, 200817 yr Författare Farsan fick hem sin glugg som jag fixade här på inrådan av Kaptenen själv. Nu tycker har väl kanske inte far björnkoll men han lät grymt nöjd iaf!Lurar på en sån här tub till 22:an faktiskt, behöver en tub till luftgeväret med.. ska fan kolla på farsans.. Mvh! Bra att han blev nöjd =) Själv är jag grymt nöjd med mitt hittills =)