Publicerat September 29, 200817 yr Nu när klappjakterna börjar komma igång tänkte jag kolla om det finns intresse att komma på en jakt på mina marker. Finns mycket räv då det inte jagats räv på tja, typ aldrig. Så byten finns det gott om. Både jag och svågern hade räv på pass i helgen men kom inte till skott. Marken ligger i Holfjärden Luleå, i höjd med Ersnäs ut mot havet. Skrik till om ni är intresserade. Anledningen till att jag inte kollat tidigare är att vi har arrenderat ut marken och inte kunnat styra över det själv men nu är slut med det. Eller om det finns andra förslag på samordnad jakt kan ni ju komma med det. Känner ni till nån marklös själ som vill vaka räv är det fritt fram, free of charge
Publicerat September 29, 200817 yr Ja det är absolut intressant. Tar väl bara en halvtimma från Boden.
Publicerat September 29, 200817 yr Varför är det så långt, hade kommit på studs annars....... Det vet du.
Publicerat September 29, 200817 yr Författare Ja det är absolut intressant. Tar väl bara en halvtimma från Boden. Japp, lite drygt. Varför är det så långt, hade kommit på studs annars....... Det vet du. Äsch, en nätt bilfärd på 12 timmar om du står på lite
Publicerat September 29, 200817 yr Abolut intressant bara det inte krockar med fruns jobbarhelg eller ersnäs klapp. Men abolut e de mycket intressant
Publicerat September 29, 200817 yr Ja det är absolut intressant. Tar väl bara en halvtimma från Boden. Visst kommer du på vår på lördag?
Publicerat September 29, 200817 yr Författare Abolut intressant bara det inte krockar med fruns jobbarhelg eller ersnäs klapp. Men abolut e de mycket intressant Det är bara en lös förfrågan än, inga datum bestämda. Hoppas det finns intresse. Skulle gärna samarbeta med Ersnäsgänget åxå, kanske köra en såt på mina marker om tid finns när alla rävar i Ersnäs är skjutna
Publicerat September 29, 200817 yr Visst kommer du på vår på lördag? Jag har flera gånger nästan klickat på skicka knappen och skickat iväg ett meddelande att jag kommer på lördag Vi får se, man har väl någon dag till att bestämma sig?
Publicerat September 29, 200817 yr Det är bara en lös förfrågan än, inga datum bestämda. Hoppas det finns intresse. Skulle gärna samarbeta med Ersnäsgänget åxå, kanske köra en såt på mina marker om tid finns när alla rävar i Ersnäs är skjutna De brukar nästan självdö när de ser hagelbrakaren min