Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PSE deer hunter

Featured Replies

Publicerat

Det blev en sådan ändå och jag blev nöjd,men nu kommer det funderingar över passande tillbehör och om dom passar typ CAP Wisker Biscuit Orginal (pilhylla),NAP BlackJack (jaktstabb),och sen undrar jag över hur man ska ställa in siktet (är van med vanliga kikarsikten)sen vet jag inte vad mer som behövs riktigt men det kanske ni vet :huh:

Jimmy

Publicerat
Det blev en sådan ändå och jag blev nöjd,men nu kommer det funderingar över passande tillbehör och om dom passar typ CAP Wisker Biscuit Orginal (pilhylla),NAP BlackJack (jaktstabb),och sen undrar jag över hur man ska ställa in siktet (är van med vanliga kikarsikten)sen vet jag inte vad mer som behövs riktigt men det kanske ni vet :D

Jimmy

Hej Jimmy!... dom sakerna du skriver om passar!.... siktet grov inställer du å skjuter dom första pilarna på ca 5-6 m går pilen lågt sänker du siktet!.. högt tvärt om!... går pilen åt väster justera du siktet å samma håll!.. å tvärt om!...

pilhyllan måste oxå justerar så den ligger i linje med nock läget!.. vinkel mellan pil å sträng ska vara 90grader!.. de är lite å tänka på men du får väldigt gärna ringa så ska jag hjälpa dej så gott jag kan via telen!..

såg du bodde i Gävle!.. inte långt från mej!... du får gärna komma över så kan jag göra detta åt dej!.. har alla tänkbar utrustning för att justera en båge!..

0708-882220. eller 0293-54010

Mvh Thomas (Mamre)...

Publicerat

Tack för erbjudandet om hjälp,det är inte alls omöjligt att jag hör av mig.

Jimmy

Publicerat

Jimmy

Hej!

Jag bor i Årsunda, söder om Sandviken så nu har du ytterliggare ett ställe att vända dig till.

Du har väl kikat in på www.bagjakt.org och www.pilbagsjakt.se

Om du är sugen på att bli medlem så kan du höra av dig till mig på sbjf@hos.sandnet.se

Maila mig gärna så lägger jag in dig på vår maillista. Då får du lite utskick om kommande kurser och annat som har med vår lokalklubb Gästrike-Uppland Bågjägare och Svenska Bågjägareförbundet att göra. Ett medlemskap är billigt. 400 kr och då är du medlem i både förbund och lokalklubb.

Publicerat

Jimmy