Publicerat Oktober 7, 200817 yr Kände mig lite hängig på jobbet idag, men nu vart jag övertygad om en febertopp!!! men det var ju bara Mike som gick bananas igen
Publicerat Oktober 7, 200817 yr ;) Lurad speciellt Hipshot /Micke Hmm.... När Vänern bottenfryser, som vi säger här borta. Du har ju humor
Publicerat Oktober 7, 200817 yr Hoppa och skit din j-el! Shit va jag reagerade tills jag öppnade tråden Edit: Never fuck with Admin Mvh!
Publicerat Oktober 7, 200817 yr HAHAHAHAHAHAHAAHA... Respekt på den humorn! Hipshot>> Dont let him get to you!
Publicerat Oktober 7, 200817 yr Men FYYYYYYY FAAAAAAAAN så jävla lurad jag blev!!!! blev lixom en chock!!!! fy på dig Micke!!! på han Hippen!
Publicerat Oktober 7, 200817 yr Författare Yeah but WHO is da MAN!? Mvh! "Benelli Comfort 12/76 Spray and pray - That´s my way!" Duuuuuuu din fuling Nu blir jag tvungen att skrubba min signatur med såpa.....hur nu det ska gå till What goes around comes around /Micke
Publicerat Oktober 7, 200817 yr Yeah but WHO is da MAN!? Mvh! F***n va bra Han bad ju om det, men fick dig först
Publicerat Oktober 7, 200817 yr What goes around comes around I wouldent expect anything less... Mvh!
Publicerat Oktober 7, 200817 yr Författare Som tack för ditt grava påhopp har jag just anmält dig som frivillig /Micke
Publicerat Oktober 7, 200817 yr Författare Nu trodde jag nästan att dom lyckats med jordens undergång.. puh Som den sioxkrigare jag är så har jag stark medicin! De fem elementen är orubbliga=jord , vind , sol , vatten, kulvapen /Micke