Publicerat Oktober 12, 200817 yr Hej! Jag sitter här nu en söndagkväll och inser att hagelammunitionen är slut så det blir ingen jakt i morgon. Kanske man skulle ta och köpa hem ett rejält lager? Här på affären har de winchester och de kostar 8:-st, men på http://www.fritidvildmarksliv.se/ har de NSI och kan få ner priset till under 4 spän. Då ställer jag mig frågan: Ska man köpa? eller är det en sådan skillnad på kvalitén, nån som har erfarenheter? tack på förhand/Johan
Publicerat Oktober 12, 200817 yr Vet inte vad NSI är för något.. annars brukar ju Jaguargruppen ha hyfsat billig plugg, har du någon jaguarhandlare i närheten? Själv håller jag på att nysta om storköp, har försökt få prisuppgift på en halvpall plugg men inte lyckats ännu. Tror det ska till stora mängder för att på allvar få bra pris. Dock inte säker på vad jag ska ha riktigt.. Mvh!
Publicerat Oktober 12, 200817 yr NSI = världens bästa jaktplugg!!.....är helnöjd! köpte 1500 skott på vinst/förlust hos Fritid & Vildmarksliv...blev vinst!....riktigt bra ammo! Dom verkar vara laddade med ett snabbare krut än övriga fabrikat, eftersom 32grammarna dunkar på mot axeln ungefär som en ordinär 36grammare . köp, du lär inte bli missnöjd!